ممنوعیت تردد ناوگان آنلاین در خارج از شهر منجر به امنیت می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تردد تاکسی‌های اینترنتی در شهر نیازمند دقت نظر است، گفت: ممنوعیت تردد ناوگان آنلاین در خارج از شهرها منجر به امنیت می‌شود.

به گزارش شهر، جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، درباره تصمیم پلیس راهور مبنی بر ممنوعیت تردد تاکسی‌های اینترنتی در خارج از شهر گفت: این تصمیم پلیس بر طبق آئین نامه راهنمایی و رانندگی گرفته شده است زیرا وظیفه جابجایی مسافران با تاکسی‌های شناخته شده، رسمی و دارای مجوز است.

وی ادامه داد: طبیعتاً از آنجایی که مسافران فرودگاه عمدتاً افرادی هستند که ممکن است با شهر و نقاط مربوطه آشنایی نداشته باشند و به عنوان یک مهمان وارد تهران می‌شوند بر همین اساس این مسافران باید با ناوگان استاندارد جابجا شوند.

تشکری هاشمی با بیان اینکه از نظر بنده اصل این ممنوعیت درست است اظهار کرد: تاکسی‌های آنلاین در شهر خدمات می‌دهند و هرچند راجع به این موضوع نیز جای یک سری دقت نظر و ورود به جزئیات وجود دارد اما ممنوعیت تردد آنها در خارج از شهر تصمیم خوبی است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: این ممنوعیت منجر به ایجاد نظم و امنیت در فرودگاه‌ها می‌شود و سبب آن می‌شود که به انتظارات مسافران فرودگاه بهترین پاسخ داده شود و خوشبختانه کمبود تاکسی در فرودگاه‌ها وجود ندارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 30488

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =