اجرای پویش «سلام حاج قاسم» در مهدکودک‌ها و مدارس مقطع ابتدایی منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از اجرای پویش «سلام حاج قاسم» در مهدکودک‌ها و مدارس مقطع ابتدایی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر اهمیت بازشناساندن شهید سردار سلیمانی برای نسل‌های آینده گفت: شهرداری منطقه ۱۲ به منظور دستیابی به این هدف، برخی اقدامات فرهنگی و اجتماعی نظیر برپایی پویش «سلام حاج قاسم» را در سطح مهدکودک‌ها و مدارس مقطع ابتدایی این منطقه به انجام رسانده است.

یزدی با اشاره به هم‌زمانی این رویداد فرهنگی با ماه دی و بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها افزود: به دلیل لزوم توجه به قشر کودک و نوجوان و اهمیت تأثیر بر آن قشر از طریق انتقال ارزش‌های انقلاب و نظام، شهرداری منطقه ۱۲ این پویش و مسابقه «سلام حاج قاسم» را ویژه کودکان با هدایای فرهنگی از بازه زمانی ۱۰ دی‌ماه تا پایان بهمن ماه سال جاری با محوریت شناخت سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌کند.

وی همچنین تشریح کرد: این پویش با توزیع ۳۰۰۰ کتاب چند رسانه‌ای کودک «سلام حاج قاسم» در سطح مهدکودک‌ها و مدارس مقطع ابتدایی منطقه ۱۲ آغاز شده و این کتاب شامل داستان مصور، رنگ‌آمیزی، معما، واژه‌سازی، سرگرمی و سرود است.

شهردار قلب طهران از برگزاری مسابقه‌ای در انتهای بازه زمانی این پویش خبر داد و گفت: به رتبه‌های برتر کودکانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند نیز هدایایی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: 30493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =