مرکز توانمندسازی کوثر در منطقه ۱۳ افتتاح شد

مرکز توانمندسازی کوثر در منطقه ۱۳ تهران در جریان طرح چهارشنبه‌های فرهنگی با حضور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افتتاح شد.

به گزارش شهر، در ادامه سلسله بازدیدهای چهارشنبه های فرهنگی علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بازدید از پروژه‌های فرهنگی در منطقه ۱۳ پایتخت حضور یافت که در این بازدید محمد هادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ و جمعی از معاونان منطقه نیز سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران را همراهی کردند.

براساس این گزارش نادعلی در ابتدای بازدید ضمن حضور در آرامگاه شهدای گمنام به مقام شهدای والا مقام ادای احترام و سپس از پیست دوچرخه سواری و پارک ترافیک سرخه حصار و همچنین از مجموعه فرهنگی و ورزشی کاج در پارک جنگلی سرخه حصار بازدید کرد و درحاشیه این بازدید گفت:  این مجموعه چند سالی است که تعطیل شده و  استفاده ای از این مجموعه فرهنگی ورزشی صورت نمی گیرد؛ راه اندازی این مجموعه می تواند کمک شایانی به سرانه فرهنگی منطقه ۱۳ باشد.

وی افزود:  تلاش خواهیم کرد هرچه سریعتر  مجموعه فرهنگی و  تفریحی کاج مجددا فعالیت خود را آغاز کند.

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از روند ساخت المان شهدا گمنام پارک سیمرغ منطقه ۱۳ بازدید کرد و گفت: برای ساخت این المان یک طراحی سنتی همراه با  ویژگی های مدرن صورت گرفته که این موضوع نکته مثبتی است؛ امیدواریم تا آخر امسال این پروژه تکمیل شود تا یک مکان مناسب برای رویداد های فرهنگی باشد.

نادعلی در ادامه از مجموعه ورزشی روح الله بازدید کرد و در حاشیه این بازدید گفت: این مجموعه نزدیک چهارسال است که تعطیل بوده و فعالیت نداشته است و یکی از دلایل این عدم فعالیت اختلاف نظر بین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۳ پایتخت  بوده که مربوط به دوره قبل مدیریت شهری است.

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: در دوره ششم مدیریت شهری نیز مذاکرات برای راه اندازی این مجموعه ورزشی آغاز شده و بنده شخصا نیز پیگیر حل مشکلات مربوط به این مجموعه ورزشی هستم و امیدواریم به زودی مشکلات این مجموعه ورزشی حل شود.

نادعلی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در دوره ششم مدیریت شهری تهران  مشکلات مجموعه های ورزشی پایتخت حل شود تا سرانه فضای ورزشی مناطق افزایش پیدا کند؛ همچنین پیگیر مشکلات پروژه های فرهنگی در مناطق هستیم.

در ادامه بازدید چهارشنبه های فرهنگی مرکز توانمند سازی کوثر که به منظور ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار در منطقه ۱۳  با حضور علیرضا نادعلی افتتاح شد.

نادعلی همچنین در ادامه بازدید چهارشنبه‌های فرهنگی با جمعی از مدیران و نخبگان فرهنگی منطقه ۱۳ با محوریت فرهنگی دیدار و گفتگو کرد؛ توسعه سرانه فضاهای فرهنگی و همچنین توجه ویژه به موضوعات فرهنگی از جمله نکات این دیدار بود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با خانواده شهید جمشید مهاجرانی از شهدا مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد و  سپس در مسجد صاحب الزمان (عج) در محله  حضور پیدا کرد و با شهروندان منطقه ۱۳ شهر تهران در مورد مسائل فرهنگی پایتخت گفتگو کرد.

انتهای پیام/

۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: 30499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =