تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری در حال پیگیری است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در تلاش هستیم که موضوع تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی شهرداری تهران به نتیجه برسد.

ناصر امانی در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اینکه هم اکنون بر اساس گفته های معاون منابع انسانی شهرداری، صدور احکام تبدیل وضعیت ایثارگران آغاز شده است، اظهار کرد: تبدیل وضعیت سایر کارکنان قراردادی نیز در حال پیگیری است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: درخواستی در گذشته از سوی شهرداری برای تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی مطرح و مجوزی از سازمان امور استخدامی برای این اقدام دریافت شده است.

وی در ادامه یادآور شد: ما موضوع را پیگیری و جلسات را با سازمان امور استخدامی برگزار می کنیم تا بتوان این مجوز را مجدداً احیا و به‌روز کرد.

امانی تأکید کرد: با احیای این مجوز، شهرداری می تواند نسبت به برگزاری آزمون استخدامی اقدام کند و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی را در دستور کار قرار دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه ما تلاش و پیگیری خود را انجام می دهیم، یادآور شد: ما نمی‌توانیم تاریخ قطعی اعلام کنیم، اما در تلاش هستیم که هرچه سریعتر به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 30677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =