شهروندان منطقه ۱۰ در پیوستن به طرح من شهردارم رکورد زدند

شهردار منطقه ۱۰ از استقبال شهروندان دیار مهر و ایمان و انجام موفقیت‌آمیز «طرح من شهردارم» با مشارکت همه جانبه گروه‌های مختلف مردمی خبر داد و تاکید کرد: استقبال اهالی منطقه از این طرح بیش از میزان پیش‌بینی شده بود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» گفت: از زمان آغاز اجرای طرح «من شهردارم» از سوی مدیریت کلان شهری تهران، این منطقه تلاش خود را برای افزایش مشارکت شهروندان و اخذ نظرات و پیشنهادات آنها در راستای تحقق بودجه‌ریزی مشارکتی در قالب طرح‌های عمرانی و توسعه محلی انجام داده است.

وی با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی حضوری و میدانی منطقه برای معرفی طرح به کار گرفته شد، اظهار داشت: اقشار مختلف شهروندان منطقه اعم از ساکنان محلات ده‌گانه، معتمدین محلات، سراهای محلات، گروه‌های دوام، آموزشگران حوزه اجتماعی و مدیریت پسماند، اصناف و... در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شهردار دیار مهر و ایمان با تاکید بر اینکه در مدیریت شهری مردم نقش‌آفرین اصلی شوند، تصریح کرد: حضور پر رنگ  رابطان منطقه در فضاهای پر تردد شهری از نماز جمعه و مساجد تا میادین میوه و تره بار و ایستگاه‌های مترو و تبیین اهداف این طرح و تشریح پروژه‌های عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی و ترافیکی منطقه برای معرفی طرح به شهروندان، استقبال بی سابقه اهالی منطقه را برای افزایش مشارکت در مدیریت شهری همراه داشته است.

اخ الصنایع با بیان اینکه هم‌اکنون شهروندان منطقه ۱۰ در پیوستن به  طرح «من شهر دارم» رکورد زده‌اند و استقبال‌شان از این طرح بیش از میزان در نظر گرفته شده از سوی اداره‌کل برنامه و بودجه شهرداری تهران است، خاطرنشان کرد: مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در این طرح، در بهتر دیده شدن نظرات و مطالبات شهروندان و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر آنها در اداره شهر اثرگذار است و می‌تواند موجب افزایش تحقق خواست و نظرات آنها شود.

وی ادامه داد که اجرای طرح «من شهر دارم» تمرینی از سوی مدیریت شهری برای مردمی کردن اداره شهر است و با نظرسنجی انجام شده، در سال آتی پروژه‌های عمرانی و توسعه محلی این منطقه بر اساس نظر و پیشنهاد شهروندان اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام

۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 30711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =