تسریع در خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه املاک منطقه ۲۲

شهردار منطقه ۲۲ گفت: برنامه ریزی های مناسبی در حوزه اداره املاک شهرداری منطقه صورت گرفته تا موجب ارتقا خدمات رسانی به شهروندان شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ حمیدرضا حاجوی در جلسه کمیته درآمد این منطقه اظهار داشت: متاسفانه یکی از نارضایتی های شهروندان در حوزه املاک بوده و حجم بالای مراجعه کننده به این واحد وجود دارد که در نظر داریم تحولی در این واحد صورت گیرد.

وی افزود: برای رفع مشکلات پیش روی شهروندان هر کاری را انجام می دهیم و انتظار داریم مدیریت جدید واحد املاک منطقه جهت تسریع در خدمات رسانی به شهروندان اقدام نماید.

شهردار منطقه ادامه داد: املاکی وجود دارد که سرمایه شهروندان به حساب می آید که برای صیانت و بهره مندی مناسب باید در دستور کار قرار گیرد و از سوی دیگر اگر نیاز به کسب درآمد وجود دارد طبق تشریفات  قانونی این اقدام صورت پذیرد.

حاجوی در ادامه این جلسه به شهرداران نواحی شش گانه منطقه تاکید کرد: به موضوع دریافت عوارض ساخت و ساز پروژه های بزرگ مقیاس توجه شود؛ چرا که همان طور که شهروندان عوارض خود را پرداخت می کنند سایرین نیز باید اقدام به پرداخت عوارض کنند و در این راستا اقدامات با استفاده از حداکثر ظرفیت های قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 30784

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =