جانمایی ۳ هزار مخزن شن و نمک در معابر تهران

سخنگوی شهرداری تهران گفت: خوشبختانه هیچ یک از معابر تهران مسدود نشده‌اند.

به گزارش شهر، عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درباره آخرین اقدامات حوزه خدمات شهری در مقابله با بارش برف در شهر تهران گفت: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی‌بر ورود جبهه هوای سرد و بارش برف در سطح شهر تهران، از شب گذشته، بالغ بر ۱۰ هزار نیروی خدوم و فعال خدمات شهری به حالت آماده‌باش درآمدند و در نواحی برف‌گیر و لغزنده از جمله مناطق ۱، ۲ و ۴ مشغول فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه با وجود ثبت دمای زیر صفر در پایتخت، خوشبختانه هیچ یک از معابر تهران مسدود نشده‌اند، افزود: مخازن شن و نمک در ۳ هزار نقطه شهر تعبیه شده و به نسبت استفاده از شن و نمک موجود، مخازن مجدد شارژ می‌شوند.

محمدخانی درباره برنامه شهرداری برای اسکان افراد بی‌خانمان در ایام سرد سال، عنوان کرد: با شروع سرما در پاییز، ساماندهی افراد بی‌خانمان آغاز شده است. سال گذشته ۱۵ دستگاه خودروی گشت در سطح شهر برای شناسایی و خدمت‌رسانی به افراد بی‌خانمان فعالیت می‌کردند، اما در حال حاضر، ۴۰ دستگاه خودرو در سراسر پایتخت به صورت شبانه‌روزی گشت‌زنی می‌کنند.

سخنگوی شهرداری تهران در پاسخ به میزان افزایش ظرفیت پذیرش افراد بی‌خانمان ادامه داد: با توجه به تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته، ظرفیت پذیرش افراد بی سرپناه، قریب به ۵۰ درصد افزایش یافته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 30809

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =