تعیین تکلیف پرونده‌های املاک منطقه ۱۰

پرونده‌های مرتبط با موضوع املاک منطقه ۱۰ در نشست شهردار منطقه و مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات تعیین تکلیف شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» شهردار منطقه میزبان «ابوذر مختاری» مدیرعامل و مدیران سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران تهران بود و طرفین در نشستی درخصوص موضوعات فیمابین گفت‌وگو کردند.

«مهدی اخ الصنایع» در این دیدار، سرانه‌های خدماتی، فرهنگی و آموزشی منطقه را تشریح کرد و با اشاره به تراکم جمعیتی و وضعیت بافت فرسوده سطح منطقه گفت: با توجه به اینکه عزم مدیریت شهری بر تملک فضاهای شهری در جهت تبدیل آنها به مراکز خدماتی و فرهنگی برای افزایش سرانه‌های خدماتی و فرهنگی جدی است، همراهی و همکاری سازمان املاک و مستغلات در این حوزه اثرگذاری بسیاری خواهد داشت.

وی حاصل این همکاری را افزایش رضایتمندی شهروندان از مدیریت شهری دانست و خواستار همراهی بیش از پیش مسئولان ذیربط در این حوزه شد.

همچنین در این نشست هم‌اندیشی، به صورت مشخص درخصوص تعدادی از پرونده‌های تجاری، مسکونی، خدماتی و ترافیکی مرتبط با املاک شهروندان از جمله واحدهای متعلق به شهرداری تهران از جمله تملک املاک جنب مسجد صاحب‌الزمان (عج) جهت طرح توسعه مسجد، زمین مقابل سازمان حج و زیارت، ملک در اختیار موسسه شهر کتاب در بلوار امام خمینی (ره)، زمین متعلق به شرکت برق منطقه‌ای سهروردی و پاساژ علی در خیابان جیحون و... تبادل نظر شد و سپس تعدادی از پرونده‌های مربوطه تعیین و تکلیف شدند.

درخواست تأمین اعتبار و نقدینگی ویژه جهت تملک محور شهید رنجبر (شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام خمینی) نیز از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد و مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران بر حمایت از این طرح در جهت تامین اعتبار ویژه برای تملک املاک واقع در این طرح تاکید کرد.

همچنین در ادامه این جلسه، مجوز تملک املاک دو محور واقع در طرح تعریض گذر پس از ۳۰ سال و همچنین مجوز تعیین و تکلیف مطالبات پیمانکاران از طریق تهاتر تا پایان سال از سوی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران به شهرداری منطقه ۱۰ داده شد.

تعیین تکلیف پرونده‌های املاک منطقه ۱۰

تعیین تکلیف پرونده‌های املاک منطقه ۱۰

تعیین تکلیف پرونده‌های املاک منطقه ۱۰

تعیین تکلیف پرونده‌های املاک منطقه ۱۰

۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 30855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =