جلسه شورای شهر تهران غیرحضوری شد

با توجه به شرایط جوی و بحران گاز در روز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه، جلسه صد و بیست و یکم شورای اسلامی شهر تهران بدون حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهر، فردا یکشنبه ۲۵ دی‌ماه یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در سالن شیبانی ساختمان شورا برگزار خواهد شد و این جلسه به صورت آنلاین در سایت شورا قابل مشاهده خواهده بود.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، فردا لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران بررسی می‌شود.

علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری یکصـد و بیست و یکمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در تشریح دستور جلسه روز یکشنبه بیست و پنجم دی ماه ۱۴۰۱ گفت: در بخش ابتدایی جلسه، علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران نطق پیش از دستور خواهد داشت و پس از آن جلسه وارد دستور خواهد شد.

وی با اعلام اینکه این جلسه سه دستور خواهد داشت، خاطرنشان کرد: دستور نخست صحن یکصد و بیست و یکم به "بررسی مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور پروانه ساختمانی نظارت فنی و عوارض استفاده موقت در شهر تهران" که در قالب یک فوریت استفساریه از سوی شهردار تهران برای الحاق تبصره به این مصوبه به شورا ارسال شده اختصاص خواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بررسی نامه فرماندار تهران در خصوص موارد مورد اعتراض هیات تطبیق به مصوبه "اساسنامه سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران" نیز به عنوان دستور دوم صحن شورا خواهد بود.

نادعلی اعلام کرد: آخرین دستور صحن فردا نیز موضوع "بررسی لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران" در نظر گرفته شده که در این خصوص ضمن قرائت گزارش از سوی کمیسیون های تخصصی اعضای شورای شهر، ابعاد آن بررسی و در این خصوص رای گیری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
کد خبر: 30899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =