رسانه‌ها نباید اجازه دهند که زحمات نیروهای شهرداری در برف‌روبی نادیده گرفته شود/ تلاش عوامل شهرداری باعث شد که مردم کمترین مشکل را داشته باشند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رسانه‌ها باید مکمل اقدامات مدیریتی باشند، اظهار کرد: کارکنان شهرداری با دستان یخ زده، چند ساعت به مردم خدمات‌رسانی کردند و تنها ۱۳ ساعت شن‌ریزی در منطقه یک انجام دادند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار شهر، بامداد امروز علیرضا نادعلی و مهدی پیرهادی اعضای شورای اسلامی شهر تهران به همراه حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و همچنین مهدی صباغ شهردار منطقه یک تهران از عملیات برف‌روبی در این منطقه بازدید کردند.

مهدی صباغ شهردار منطقه یک در جریان این بازدید گفت: تا بامداد دوشنبه، نیروهای ما در حوزه خدمات شهری تقریباً ۲۰ ساعت با همکاری نواحی ۱۰ گانه و با پشتیبانی معاونت خدمات شهری شهرداری و سازمان مدیریت پسماند به مردم خدمات رسانی کردند.

وی با اشاره به بارش برف ۱۲ ساعته از هفت صبح تا هفت شب یکشنبه ۲۵ دی ماه خاطرنشان کرد: همکاران ما از ساعت یک بامداد روز یکشنبه مقدمات را فراهم کردند و از ساعت ۲۳ یکشنبه تا صبح دوشنبه نیز مشغول فعالیت بوده‌ تا معابر دست دوم را بازگشایی کنند.

صباغ همچنین تصریح کرد: در طول بارش بی نظیر برف، نیروهای خدمات شهری در معابر منطقه یک، ۱۲ ساعت بدون وقفه مشغول به پاکسازی بوده و خوشبختانه هیچ یک از معابر مسدود نبوده‌اند.

حضور نیروهای خدمات شهری تهران همزمان با بارش برف

حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران نیز با بیان اینکه در یک یا دو روز گذشته، همکاری و همراهی مناطق پایین دست با بالادست باعث شد در برف سنگینی که در ۱۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده سربلند شویم، گفت: خوشبختانه روز یکشنبه مسیرهای تردد باز بود و کسانی که قصد عزیمت از یک سوی شهر به سویی دیگر داشتند، به راحتی تردد داشتند.

وی تأکید کرد: طبیعی است که ترافیک را در زمان بارش برف و باران شاهد باشیم؛ چرا که در برخی موارد توسط برخی رانندگان بی احتیاطی صورت می گیرد و منجر به ترافیک می شود اما آنچه که اهمیت دارد این است که امکانات و نیروهای شهرداری در صحنه حضور داشته و در خدمت مردم بودند.

تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری برای ایجاد فضای زیست‌پذیر در پایتخت

در ادامه این بازدید، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رسانه ها باید مکمل اقدامات مدیریتی باشند، اظهار کرد: کارکنان شهرداری با دستان یخ زده، چند ساعت به مردم خدمات رسانی کردند و تنها ۱۳ ساعت شن ریزی در منطقه یک انجام دادند که قابل تقدیر است.

وی در ادامه یادآور شد: این مهم است که مردم بدانند نیروهای شهرداری شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند تا فضای زیست‌پذیری را داشته باشیم.

نهایت تلاش انجام شد تا مردم کمترین مشکل را داشته باشند

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به کم آبی های موجود و اهمیت بارش برف در این شرایط اظهار کرد: همکاران در معاونت خدمات شهری، سازمان مدیریت پسماند و مناطق همه پای کار آمدند تا شهروندان کمترین مشکل را داشته باشند.

وی افزود: قطعاً این میزان بارندگی در منطقه یک و دیگر مناطق سختی هایی را خواهد داشت، اما همکاران نهایت تلاش خود را انجام می دهند تا شهروندان با کمترین مشکل روبه‌رو باشند؛ با این حجم از بارندگی، شاید چند روز زمان ببرد تا پاکسازی بهتری صورت بگیرد.

پیرهادی با تأکید بر برف تکانی از درختان به عنوان موضوعی مهم خطاب به شهروندان گفت: با این میزان فضای سبز در شهر، ضروری است که شهروندان نیز کمک کنند و برف روی درختان جلوی منازل خود را با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند، بتکانند تا درختان شکسته نشوند و مشکلی برای عابران نیز با شکستگی شاخه ها ایجاد نشود.

انتهای پیام/

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 30944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =