آماده‌باش نیروهای شهرداری منطقه ۵ همزمان با برودت هوا/شهروندان از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند

شهردار منطقه ۵ گفت: با توجه به برودت هوا، به صورت شبانه روزی در آماده باش هستیم و از شهروندان می خواهیم از ترددهای غیر ضروری جدا خودداری کنند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، احسان شریفی با اشاره به سرما و بارش برف پیش روی از آمادگی کامل مدیریت شهری در ایام سرد خبر داد .

شهردار منطقه ۵ با اشاره به اینکه ۵۴ کیلومتر بزرگراه در این منطقه وجود دارد که هیچ مشکلی را در پی بارش برف نداشته است اظهار داشت : همه همکاران ما در آماده باش کامل هستند و تمامی معابر و شریان های ترافیکی سطح منطقه مورد ارزیابی و پایش دقیق است . واحدهای موتوری و مجهز ما در معابر پر خطر و پر بارش بر اساس تجربیات گذشته نیز مستقر هستند و به اجرای وظیفه خواهند پرداخت.

احسان شریفی درحاشیه  بازدید صبحگاهی مدیریت شهری و خبرنگاران  رسانه های گروهی و بازدید از معابر و شبکه های بزرگراهی منطقه ، سایت برف روبی و مرکز کنترل ترافیک غرب پایتخت،از فرآیند برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی توسط عوامل شهرداری در معابر و خیابان‌های منطقه خبر داد و اظهار کرد: در این منطقه یک سایت برف‌روبی در شمالی‌ترین نقطه منطقه (بلوار سیمون بولیوار) قرار دارد وتمامی تردد ها و مشکلات احتمالی رصد و پایش میشود.

وی تصریح کرد: تمام خودروهای برف‌روبی به صورت متمرکز در این قسمت قرار دارند و در ادامه در سطح نواحی، معابر و خیابان‌ها پخش می‌شوند.

شریفی ادامه داد: باتوجه به برنامه‌ریزی شهرداری منطقه ۵ جهت برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی در معابر گفت: در ابتدای آذرماه نیز نقشه عملیات برف‌روبی در منطقه بار دیگر بازنگری شد و محورهای اصلی و شریان‌های مهم در منطقه مجددا مورد ارزیابی قرار گرفته شده  و کار برف‌روبی در چند روز گذشته و با توجه به بارش برف در منطقه به صورت مستمر و شبانه روزی صورت پذیرفته است .

شریفی با بیان این نکته که در این ایام ضرورت دارد تا ما ضمن صرفه جویی در انرژی ، از ترددهای غیر ضروری جدا پرهیز کنیم ، ابراز امیدواری کرد که با همراهی شهروندان و تلاش خادمین مدیریت شهری ، هیچگونه مشکلی در تردد شهروندان و در معابر اصلی و فرعی منطقه رخ ندهد .

شهردار منطقه ۵ در پایان ضمن بیان این نکته که  معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه و همچنین شهرداران نواحی کار برف‌روبی و شن‌ و نمک‌پاشی در معابر را برعهده دارند گفت : سامانه ۱۳۷ پلاس همواره آماده دریافت پیام های مردمی می باشد و از شهروندان می خواهیم درصورت بروز هرگونه مشکل ، به فوریت با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس حاصل کرده تا همکاران ما در اسرع وقت با حضور در محل ، در جهت بررسی و رفع مشکلات احتمالی اقدامات لازمه را داشته باشند .

انتهای پیام 

۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: 30987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =