تدوین برنامه ۳ ساله برای «اورهال اساسی قطارهای مترو» تا ۲هفته آینده/ انجام مزایده خرید قطعات مورد نیاز مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از تدوین یک برنامه سه ساله جدید برای «تعمیرات اساسی قطارها» خبر داد.

مسعود درستی در گفت‌وگو با شهر، با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو در ابتدای امسال تعهد داد که به برنامه «اورهال قطارها» عمل کند، افزود: با توجه به شرایط فعلی، ممکن است که اجرای تعدادی از برنامه‌ها با مغایرت انجام شده باشد. درحال تدوین یک برنامه سه ساله هستیم تا عقب ماندگی‌های موجود در بازدیدهای دوره‌ای و اورهال طی این مدت، جبران شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اعلام اینکه هنوز این برنامه سه ساله به جمع بندی قطعی نرسیده‌ است و تا دو هفته آینده قطعی خواهد شد، عنوان کرد: شرکت بهره برداری مترو تهران و واگن سازی در حال تعمیرات و اورهال قطارها هستند اما عقب ماندگی‌های جدی در این حوزه باعث شده تا به برنامه ریزی و تدوین یک برنامه جدیدتر فکر کنیم. بر همین اساس باید اورهال قطارها با یک برنامه قوی سه ساله پیش برده شود.

درستی درباره خرید قطعات مورد نیاز مترو هم گفت: معاونت حمل و نقل، هزینه مورد نیاز برای خرید قطعات و تجهیزات مترو را به حساب شرکت واریز کرده است.

وی در پایان سخنان خود، اضافه کرد: مزایده خرید قطعات مورد نیاز در حال برگزاری است تا پس از انجام قراردادها، به مرور این قطعات و تجهیزات وارد ناوگان شوند. امید است که طی دو ماه آینده به نقطه مطلوبی در تأمین قطعات برسیم.

انتهای پیام/

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 31083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =