همکاری شهرداری منطقه ۷و دانشگاه خوارزمی در اجرای پروژه‌های محله‌ای

شهردار منطقه ۷ با حضور در دانشگاه خوارزمی با رئیس و مدیران این مرکز دیدار کرد و در خصوص اجرای ویژه برنامه های علمی فرهنگی با هم به گفتگو پرداختند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، تکمیل مسجد دانشگاه خوارزمی، همکاری در اجرای برنامه های فرهنگی و علمی، همکاری فی مابین با کانون های علمی و انجمن های فرهنگی، طراحی گذر علمی فرهنگی در خیابان خاقانی، بررسی فضای سبز دانشگاه و ساماندهی آن، راه اندازی موزه علمی دانشگاه خوارزمی و تبدیل این دانشگاه به مرکز گردشگری علمی از جمله موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۷ با تاکید بر این که مردم ساکن در اطراف دانشگاه انتظار دارند این دانشگاه تاثیرات فرهنگی و اجتماعی خود را در زیست بوم خود داشته باشد، گفت:  با اجرای یک پروژه محله ای مشارکتی با دانشگاه و تبدیل خیابان منتهی به دانشگاه به گذر فرهنگی، می توانیم در جهت افزایش سرانه های فرهنگی شهروندان و تسهیل گری لازم در راستای رضایتمندی آنان گام های مهمی برداریم.

وی ادامه داد: این طرح مفهومی باید به نحوی طراحی شود که دانشجویان نیز با آن ارتباط برقرار کنند و امکانات و نیازهای مورد نیاز خود را در اطراف محل تحصیل خود دریافت کنند.

آبادیان در خصوص همکاری شهرداری منطقه ۷ با دانشگاه خوارزمی در جهت راه اندازی موزه علمی این مرکز به عنوان یکی ازقدیمی ترین دانشگاه های ایران، خاطرنشان کرد: با ایجاد زمینه همکاری با شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران و طراحی مفهومی برای راه اندازی این موزه می توان زمینه ایجاد گردشگری علمی را در این منطقه فراهم کنیم.

لازم به ذکر است در این نشست مسائل مختلف دانشگاه و نحوه همکاری و مشارکت شهرداری در اجرای طرح های مختلف بررسی شد.

انتهای پیام

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 31087

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =