برپایی جشنواره زمستانی،تفریحی و فراغتی در بوستان بانوان منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ با اشاره به آغاز جشنواره تفریحی فراغتی فصل زمستان که از دهه سوم دی ماه در مجموعه بوستان بانوان این منطقه شروع و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت گفت: افزایش نشاط اجتماعی بانوان و ایجاد بستر مناسب برای فعالیت های فراغتی، فکری وگروهی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی تأمین سلامت و نشاط روحی و روانی بانوان و کودکان، آموزش سبک زندگی فعال و ایجاد پیوند بین نسلی و هم نسلی، فراهم کردن زمینه مناسب برای پرورش و رشد دختران نوجوانان از طریق بازی های گروهی با همسالان، توسعه بازی های ورزشی، آشناسازی بانوان با ظرفیت مجموعه های مختص آنها را از دیگر اهداف جشنوار ه های تفریحی فراغتی برشمرد.

او با اشاره به همکاری و مشارکت تمامی بخش های حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی در برگزاری هرچه بهتر این برنامه گفت: به همین منظور بازی های بومی و محلی، توپی، تمرکز ذهنی، مهیج حرکتی و فکری برای علاقمندان تدارک دیده شده است.

ضمن اینکه در این ایام تخفیف ۲۰تا ۵۰ درصدی برای استفاده از امکانات مجموعه اعم از دوچرخه، ترامپولین و گالری هنر، کافی شاپ، سالن توپی، فعالیت های ورزشی و... در نظر گرفته شده است.

به گفته این مسئول ایستگاه ثبت خاطره وعکس یادگاری، اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و محیط زیستی ویژه مادر و کودک، مسابقه آشپزی خانه اسباب بازی، کار بازی کودک، برپایی ایستگاه و جشنواره غذای محلی برگزار می شود.

فرهادی در ادامه درخصوص سایر برنامه های اداره امور بانوان منطقه به برگزاری مراسم تقدیر از خیرین در سالن همایش های بهاران و تقدیر از فعالان فرهنگی و نخبه در سالن ایوان شمس، همچنین تقدیر از خانواده معزز شهدا و بانوان فعال مدافع سلامت در سالن همایش های برج آزادی ده ها برنامه دیگر به صورت منطقه ای و پهنه ای با همکاری بین بخشی اداره های بانوان به مناسبت ولادت حضرت زهرا و بزرگداشت مقام زن برگزار می شود اشاره کرد.

انتهای پیام 

۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 31094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =