منطقه ۱۱ میزبان ممیزی HSE شهرداری تهران می‌شود

شهردار منطقه ۱۱ از افتتاحیه ممیزی داخلی HSE شهرداری در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱؛  سید محمد موسوی شهردار این منطقه، از افتتاحیه ممیزی داخلی HSE شهرداری در منطقه ۱۱ خبر داد.

سید محمد موسوی، در جلسه بررسی مشکلات ایمنی مورد رصد تیم HSE گفت :   HSE که سلامت، ایمنی و محیط زیست است از عوامل محیطی ایجاد ایمنی در محل انجام یک فعالیت است. از این رو حضور افرادی با مسئولیت پذیری و دغدغه مندی  بالا یکی از شایستگی ها و لازمه داشتن این مسئولیت است.

وی در ادامه گفت: یکی از بزرگترین مسائل؛ بی تفاوتی برخی افراد در فضای ایمنی است. از این رو پیگیری موارد عدم انطباق با ریسک بالا باید گزارش شود و بازخورد گرفته شود. به علاوه ارائه گزارش حوادثی که اتفاق می افتد باید بررسی شود و از تکرار اتفاقات مشابه جلوگیری گردد.  

شهردار منطقه ۱۱ تصریح کرد: موضوعات HSE  و موارد ناایمن با ریسک بالا به طور مستمر باید پیگیری شوند.

شهردار منطقه۱۱ افزود : نمایندگان hse باید آزادانه گزارش ها را ارسال کنند. همچنین آموزش، فرهنگ سازی و توجیه مدیران هر حوزه اهمیت زیادی دارد  .

شهرداد منطقه ۱۱ با اشاره به یکی دیگر از وظایف مهم اچ اس ای گفت : ایمنی اماکن و بوستان ها یکی از وظایف مهم اچ اس ای است که باید با تهیه روشنایی برطرف سازی شود.

موسوی در انتها با اشاره به افتتاحیه ممیزی HSE شهرداری در منطقه ۱۱ گفت : مشکلات این حوزه از موارد مورد توجه شهرداری است و با جدیت پیگیری خواهد شد .

انتهای پیام 

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 31166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =