اجرای عملیات بهسازی و مرمت انهار در قالب طرح صد کوچه در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: در قالب طرح احداث و بازسازی کانیو صد کوچه، تا کنون بیش از ۹۴۰۰ متر طول از انهار روباز فرسوده و قدیمی سطح منطقه جمع آوری شده و احداث کانیو کتابی، کانیو جانبی و جدول بندی و احداث انهار روسی مقابل پارکینگ ها انجام شده است.

اجرای عملیات بهسازی و مرمت انهار در قالب طرح صد کوچه در منطقه ۱۷به گزارش شهر  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه، گفت: با توجه به اینکه ساماندهی معابر و خیابان ها یکی از مطالبات مهم شهروندان است و به منظور کاهش آلودگی های محیطی و پیشگیری از شیوع بیماری ها و رفع معضلات زیست محیطی، بهسازی شبکه فرعی آب های سطحی در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفت.
اجرای عملیات بهسازی و مرمت انهار در قالب طرح صد کوچه در منطقه ۱۷وی افزود: در همین راستا تیم کارشناسی عمران منطقه، یک طرح ویژه عمرانی با عنوان احداث و بازسازی کانیو صد کوچه در سال ۱۴۰۱ را طراحی کردند که از ابتدای سال جاری در حال اجرا است. در قالب این طرح تا کنون بیش از ۹۴۰۰ متر طول از انهار روباز فرسوده و قدیمی سطح منطقه جمع آوری شده و احداث کانیو کتابی، کانیو جانبی و جدول بندی و احداث انهار روسی مقابل پارکینگ ها انجام شده است.
اجرای عملیات بهسازی و مرمت انهار در قالب طرح صد کوچه در منطقه ۱۷شهردار منطقه اظهار کرد: در راستای اجرا کردن طرح مذکور، طی روزهای گذشته بازسازی و مرمت انهار کوچه های جلالی، رمضانی و جوکار واقع در خیابان قدرت پاکی با حجم ۶۶۰ متر طول در ناحیه یک و بخشی از خیابان قدیر قدرتی حدفاصل کوچه رزاقی تا میدان گلچین و کوچه ولی زاده از خیابان باقری در ناحیه دو و تعدادی از فرعی های خیابان نعیمی مانند عظیمی اسک شهر و فرزین خانقاه و انهار فرعی های کوچه های نورانی و رستمی و کوچه وحیدی واقع در خیابان شهید برادران حسنی در ناحیه سه اجرا شده است.

انتهای پیام/

۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 31193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =