سازمان استاندارد در کیفیت بنزین سخت‌گیرانه عمل کند/ شورا نباید لیست ساختمان‌های ناایمن را منتشر کند/ اعلام لیست نیاز به بررسی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سازمان استاندارد در مباحثی همچون بنزین و تولید اتومبیل سخت بایستد و از حرف خود کنار نکشد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع جلسه هم اندیشی شورا اظهار کرد: اکثریت سخنان این جلسه جز مسائل داخلی شورا و شهرداری حول محور کار بسیار زشت پارلمان اروپا بود و اعتقاد ما این بود که شورا در این زمینه مسئولیت دارد که مقابل آن بایستد و اعلام کند سپاه جزئی از نیروهای مسلح کشور است و این اقدام مغایر قوانین بین المللی است.

وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این زمینه اشاره کرد و افزود: یکی از فرماندهان سپاه به شورا دعوت خواهد شد؛ همچنین پیشنهاد شد که اعضا با لباس سپاه در جلسه حضور پیدا کنند، بیانیه صادر شود و بازدیدی از پادگان ها در حمایت از سپاه و ایستادن مقابل کار بچه‌گانه پارلمان اروپا صورت بگیرد و امیدواریم پیشنهاد این پارلمان به تصویب نرسد.

وی همچنین تصریح کرد: اختلاف نظرهایی با سازمان استاندارد وجود دارد که با آلودگی هوا مرتبط است؛ خواسته ما این است که سازمان استاندارد در مباحثی همچون بنزین و تولید اتومبیل سخت بایستد و از حرف خود کنار نکشد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ۱۲۹ ساختمان ناایمن را تنها آتش نشانی از لحاظ حریق بررسی کرده است، اظهار کرد: ما موافقیم که لیست اعلام شود و دادستانی نیز در همین راستا اخطار داده و پلاکارد مقابل درب این ساختمان‌ها نصب شده است.

وی در پایان یادآور شد: آنچه اهمیت دارد تیم تخصصی سازمان مدیریت بحران شهرداری است که اعلام می‌کنند ساختمان‌ها پایدار هستند یا خیر؟ شورا نباید لیستی را منتشر کند و اگر قرار باشد لیستی ارائه شود شهرداری انجام خواهد داد که قطعا نیاز به بررسی هایی دارد که پس از آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
کد خبر: 31219

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =