احداث بوستان خدمت در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ از احداث بوستان جدید با هدف افزایش سرانه‌های تفریحی در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، محمد امین سالاری پور گفت: ایجاد بوستان‌های بیشتر و کاربری های تفریحی با توجه به لزوم توسعه سرانه‌های عمومی و تفریحی در کلان‌شهرها، با استفاده بهینه از فضاهای خالی و حاشیه‌ای در دستور کار منطقه ۱۴ قرار دارد.
سالاری پور با یاداوری احداث ۳ بوستان جدید در ماه های اخیر در این منطقه گفت: با هدف ارتقای کیفیت زندگی و افزایش سرانه مطلوب فضای سبز این بوستان ها در اختیار خانواده ها قرار گرفت.
شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به آغاز عملیات احداث بوستان خدمت در منطقه افزود: این بوستان به مساحت ۸۷۴ متر مربع در محله شکوفه خیابان صد عاملی در حال احداث است و به منظور ارتقای نشاط بویژه کودکان، به ایستگاه تندرستی و نصب ست بازی کودکان و برج نوری مجهز می شود.
وی ادامه داد: پس از طراحی عملیات عمرانی و محوطه سازی نیز در حال انجام است و زمین بازی و ست بدنسازی مخصوص توانیابان در این بوستان تعبیه شده و تا هفته های پیش رو افتتاح می شود.
سالاری پور با تأکید بر اینکه افزایش سرانه های تفریحی و بوستان ها تأثیر مستقیم بر روی کیفیت زندگی شهروندان دارد ، خاطر نشان کرد: در این راستا و به منظور دسترسی بیشتر کودکان و خانواده ها به این فضاها، بهسازی و تجهیز بسیاری از این سرانه ها ی تفریحی به تجهیزات و مبلمان ویژه بازی و ورزش کودکان در اولویت برنامه های مدیریت شهری منطقه قرار دارد.

انتهای پیام 

۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 31265

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =