تقدیر از زحمات تلاش‌گران بخش ناوگان حمل و نقل عمومی

جشن بزرگ خانواده اتوبوسرانی منطقه یک عصر امروز با حضور جمعی از اتوبوس‌رانان و خانواده آنها برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار شهر، جشن بزرگ خانواده اتوبوسرانی منطقه یک به مناسبت هفته هوای پاک، عصر امروز -دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱- با حضور جمعی از اتوبوس‌رانان منطقه یک و خانواده آنها برگزار شد. 

مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه این مراسم به خبرنگار شهر گفت: همایش امروز که به همت شهرداری منطقه یک تدارک دیده شده به منظور تقدیر و تشکر از زحمات افرادی است که در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه در بخش شرکت واحد اتوبوسرانی در سطح منطقه یک فعالیت می کنند. 

وی با بیان اینکه لازم است که از افرادی که در صف اول ناوگان حمل و نقل عمومی با مصائب و سختی هایی خدمت می کنند تقدیر شود، افزود: ادامه برگزاری سنت های حسنه و تقدیر از خدمات رسانان حمل و نقل که پیش از این نیز برنامه ای برای تاکسیرانان منطقه یک انجام شده، می تواند انگیزه همکاران برای ادامه خدمات مطلوب‌ تر به شهر را فراهم کند. 

به گفته مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ توجه به منابع انسانی در کنار سایر فعالیت ها از اهمیت خاصی برخوردار است، چرا که تعیین کننده ترین عنصر یک فعالیت، منابع انسانی آن است و باید به تقویت روحی افرادی که در حوزه اجرا در خدمت رسانی به شهروندان فعالیت می کنند مانند راننده های اتوبوس و تاکسی و پاکبانان توجه ویژه ای شود که برنامه امروز نیز در همین راستا است. 

در ادامه علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک نیز به خبرنگار شهر گفت: جشن خانوادگی امروز به مناسبت حلول ماه رجب و هفته هوای پاک انجام می شود؛ در این جشن در خدمت خانواده های همکاران در حمل و نقل عمومی به طور مشخص اتوبوسرانی و تاکسیرانی هستیم و این مسأله را فرصت مغتنمی برای تقدیر از این همکاران در کنار خانواده آنها دانستیم. 

وی با بیان اینکه حدود ۶۵ خانواده اتوبوسرانی و ۱۰ خانواده تاکسیرانی در این جشن حضور دارند، افزود: انجام خدمت در شغل اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شهر تهران‌ بسیار دشوار است که این رانندگان تلاش وافری در جهت خدمت رسانی دارند بنابراین لازم است که از زحمات آنها تقدیر به عمل آید. 
در پایان این مراسم از تعدادی از اتوبوسرانان شهرداری منطقه یک تقدیر به عمل آمد. 

در این مراسم سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک و جمعی دیگر از مدیران سازمان حمل و نقل و ترافیک و سازمان اتوبوسرانی حضور داشتند.

انتهای پیام/
 

۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: 31267

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =