۴ هزار و ۲۰۰ متر ساخت و ساز غیرمجاز و ۵۴ باب واحد تجاری در اراضی منطقه ۱۹ آزاد شد

شهردار منطقه ۱۹ از آزادسازی ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع از اراضی ناحیه سه در راستای مبارزه با زمین خواری و صیانت از حقوق عامه که با سودجویی احداث شده بودند خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی با اشاره به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی شهر افزود: به منظور برخورد قانونی با سوداگران زمین که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند، ۵۴ باب واحد تجاری و چهار هزارو ۲۰۰ متر مربع اراضی در محدوده بزرگراه آیت الله سعیدی نرسیده به پاسگاه نعمت آباد رفع خلاف شد.
به گفته این مسئول این عملیات با حضور شهرداران نواحی، ۲۳۱ نفر شهربان، ۸۰ نفر از یگان حفاظت شهرداری تهران در محدوده گاراژ فخار انجام شد.
فرهادی گفت: او با بیان اینکه بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده باز می گردد تأکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیری می‌شود و در همین راستا عوامل نظارتی در نواحی و حریم به طور مداوم در محدوده گشت‌زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سودجویی های افراد مختلف مقابله می‌کنند.
شهردار منطقه خاطر نشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه مطابق قانون برخورد خواهد شد و شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری نسبت به نوع کاربری زمین و دریافت مجوز پروانه ساخت و ساز اقدام کنند.
انتهای پیام

۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 31319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =