لزوم ایجاد نگاه کارشناسانه در اجرای موفق پروژه‌ها

شهردار منطقه ۴ تهران به منظور بررسی میزان و روند پیشرفت پروژه های عمرانی این منطقه، از پروژه های در حال اجرا و آماده افتتاح بازدید کرد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: رفع دغدغه ها، کمبودها، مشکلات و معضلات شهر از وظایف مهم مدیریت شهری به شمار می رود و تلاش برای مرتفع کردن این مهم از وظایف شبانه روزی شهرداری هاست.
او ادامه داد: در این راستا نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان شده و مدیریت شهری را به سمت توسعه و اجرای برتر و پیشرفت روز افزون شهر یاری می رساند.
کمالی زاده گفت:  اولویت مدیریت شهری اندیشه جلب رضایت شهروندان بوده و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی و اجرایی میسر خواهد شد.
شهردار منطقه ۴ با اشاره به پروژه های آماده افتتاح که در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید، گفت: احداث مقبره الشهدای بوستان مجیدیه، پایانه مسقف علم و صنعت، عملیات احداث اسکان های کارگری، دیوار حائل جنگل لویزان، احداث و مرمت سرویس های بهداشتی، چمن مصنوعی، گذر ۱۵ متری شادمان، افتتاح نیروگاه خورشیدی و مرکز کارآفرینی اجتماعی پروژه هایی است که طبق برنامه مشخص و زمان بندی شده در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.
کمالی زاده در پایان گفت: خداوند را شاکریم و فرصتی را که برای خدمت به خلقش به ما ارزانی داشته، مغتنم می شماریم و تمام تلاش و هم و غم خود را در این راه صرف خواهیم کرد.

 انتهای پیام 

۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 31517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =