اصلاح هندسی ۴ هزار و ۵۰۰ متر از معابر پرتردد منطقه ۸

شهردار منطقه ۸ گفت: ۴۵۰۰ متر مربع اصلاح هندسی با هدف مناسب سازی معابر، ایمن سازی و کانالیزه نمودن حرکات در منطقه هشت انجام شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی شهردار منطقه اصلاح هندسی معابر را راهکاری برای کاهش حجم و حوادث ترافیکی دانست و افزود: در همین راستا تاکنون ۴۵۰۰متر مربع اصلاح هندسی در معابر و خیابان های پرتردد این منطقه انجام شده است.
شهردار منطقه هشت ضمن اشاره به تمرکز مدیریت شهری بر رفع مشکلات و گره‌های ترافیکی افزود: برنامه ریزی برای کاهش حجم ترافیک، ارتقای تردد ایمن و ایجاد دسترسی آسان‌تر در منطقه با شناسایی نقاط حادثه خیز و پرترافیک و بر اساس رصد و بازدیدهای میدانی و همچنین گزارش های مردمی صورت گرفته است.
تنهایی تصریح کرد: با توجه به تراکم بالای جمعیتی و بافت تجاری و مسکونی، این منطقه روزانه با حجم بالایی از ورود و خروج خودرو و میزان گسترده ای از عبور و مرور در معابر مواجه است و گره های ترافیکی از چالش های شهری در منطقه به حساب می‌آید، بنابراین مدیریت شهری منطقه هشت تلاش کرده است با انجام اصلاحات هندسی در خیابان ها و معابر اصلی به حداقل برساند.
شهردار منطقه۸ نصب علائم ترافیکی را از دیگر اقدامات انجام شده در منطقه برشمرد و افزود: در بازدیدهای میدانی مکان‌های مورد نیاز در سطح منطقه شناسایی و نسبت به نصب تجهیزات و المان های ترافیکی نیز اقدام شده است.
شهردار منطقه به اقداماتی که در راستای اصلاحات هندسی در سطح منطقه انجام شده است، اشاره کرد و گفت: این اقدامات در خیابان دماوند تقاطع سبلان، میدان امام رضا (ع)، خیابان دماوند مسیر شرق به غرب مقابل هتل شرق و خیابان دماوند – تقاطع نیروی هوایی و... با هدف و موضوع مناسب سازی معابر، اصلاح هندسی، ایمن سازی و کانالیزه نمودن حرکات در ۴۵۰۰ متر مربع انجام شده است.

وی ادامه داد: مدیریت شهری منطقه همه تلاش و برنامه ریزی خود را در جهت روان سازی حجم ترافیکی معابر و تسریع و تسهیل در تردد به عنوان یکی از اصلی ترین مطالبات شهروندان در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام 

۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 31616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =