با توجه به برابری نیازهای نمایشگاه نفت با کتاب، می‌توان نمایشگاه کتاب را هم در شهر آفتاب برگزار کرد

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران گفت: وقتی نمایشگاه صنعت نفت در مجموعه شهر آفتاب برگزار می‌شود، می‌توان نمایشگاه کتاب را نیز در این فضا برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی عباسی در یکصد و بیست و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در روز آخر برگزاری نمایشگاه موتورسیکلت در شهر آفتاب بیش از ۲۰۰ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند، اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های پرمخاطب است که بازدید خوبی را نیز به همراه داشت.

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تفاهم نمایشگاه شهر آفتاب با وزارت نفت برای برگزاری نمایشگاه صنعت نفت، خاطرنشان کرد: نیازهای نمایشگاه نفت با کتاب برابری می کند و وقتی صنعت نفت به راحتی می تواند نمایشگاه برگزار کند، می توان نمایشگاه کتاب را نیز در شهر آفتاب برگزار کرد.

وی با بیان اینکه فضای شهر آفتاب و پارکینگ مناسب و امکاناتی از این قبیل در شأن مردم است، یادآور شد: نمایشگاه شهر آفتاب جزو پنج نمایشگاه برتر دنیاست.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در این خصوص تأکید کرد: وزارت ارشاد به این سادگی برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب وارد نمی شود و کمیسیون فرهنگی باید ورود مستقیم داشته باشد و با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جلسه برگزار کند تا نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب برگزار شود.

سوده نجفی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به وقوع زلزله در خوی و سرمای هوا در این شهرستان از شهردار تهران درخواست کرد که مساعدت های لازم را در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام/

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
کد خبر: 31658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =