کلنگ احداث میدانی جدید در منطقه۱۴ به زمین خورد

شهردار منطقه۱۴ از احداث میدانی جدید در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴،  محمد امین سالاری پور در این باره گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و در راستای اجرای پروژه های شهری و افزایش سرانه های عمومی ، میدان جدید در منطقه احداث شد.

سالاری پور  با بیان اینکه   توسعه و احداث میدان گاه ها و تقاطع ها یکی از برنامه های سال آینده شهرداری  منطقه با هدف نظم بخشی و کاهش میزان گره های ترافیکی است، گفت: بر این اساس و برای  روان سازی ترافیک و سهولت تردد در محور عبوری ناحیه۶ منطقه که دارای گره بزرگ ترافیکی بود، کلنگ احداث میدان، زمین خورد.

وی با اشاره به اینکه این محور پس از سالها  به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان و افزایش انضباط ترافیکی  بازگشایی شده ، از تعامل  نهادهای متولی  چون املاک و حوزه حمل و نقل ترافیک و پدافند هوایی جمهوری اسلامی  برای بازگشایی و اجرای این پروژه ترافیکی قدردانی کرد.
 
 وی با بیان اینکه  این طرح به  متراژ۷۰۶ متر با شعاع قطر میدانی ۳۰ متر   پیش از سال جدید و نوروز۱۴۰۲ اجرایی می شود، خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه  همراه با اقدامات اصلاح هندسی و معابر لازم،  شهروندان منطقه شاهد  کاهش میزان گره های ترافیکی و افزایش ایمنی برای تردد شهری در بخش شرقی منطقه خواهند بود .

انتهای پیام 

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
کد خبر: 31700

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =