تخفیفات ویژه تا سقف ۵۰ درصد در فروشگاه‌های شهروند

مدیرعامل شرکت شهروند گفت: فروشگاه‌های شهروند به مناسبت روز پدر با تخفیف‌های ویژه از ۱۰ تا ۵۰ درصد برای انواع گروه‌های کالایی میزبان عموم شهروندان است.

داود قربانیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد تخفیفات ویژه فروشگاه های شهروند برای روز پدر اظهار کرد: فروش ویژه روز پدر از ۱۲ تا لغایت ۱۶ بهمن ماه در گروه های کالایی متنوع مانند پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه در فروشگاه های شهروند انجام می شود.

مدیرعامل شرکت شهروند افزود: تخفیفات روز پدر شامل انواع پوشاک، کیف و کفش، منسوجات کالاهای چرمی و ماشین اصلاح صورت مردانه می باشد و بیشترین تخفیفات هم بر روی پوشاک در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کالاهای سوپرمارکتی شهروند هم در این مدت تا ۴۰ درصد تخفیف دارند و عموم شهروندان در ۴۸ فروشگاه شرکت شهروند در تهران، پرند، لواسان و استان البرز می توانند از این تخفیفات استفاده کنند.

قربانیان در مورد اهداف تخفیف گذاری بر روی کالاها بیان کرد: این تخفیفات برای افزایش توان خرید مشتریان در ایام روز پدر و غیره انجام می شود و هدف دیگر حمایت از خانواده ها برای خرید کالای باکیفیت و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی است.

انتهای پیام/

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
کد خبر: 31702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =