راه‌اندازی ستادهای مردمی مسجدمحور در مساجد شاخص منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در تشریح ویژه برنامه های ایام ا ... دهه فجر باب الرضای تهران از راه اندازی ستاد های مردمی مسجد محور در مساجد شاخص منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمانی این ایام با ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) و گرامیداشت مقام پدر گفت: ویژه برنامه هایی توسط اداره فرهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی در محلات و مساجد منطقه ۱۵ با شعار واحد "جشن خانواده بزرگ ایران" با هدف پاسداشت و تکریم این ایام مبارک پیش بینی شده که همچون سنوات گذشته با حضور پرشور شهروندان مومن و ولایی منطقه برگزار می شود.

شهردار منطقه در ادامه افزود: برگزاری جشن ولادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر با پذیرایی و اهدای گل به شهروندان در بوستان ها، مساجد و معابر پرتردد منطقه با همکاری سرای محلات و گروه های خودجوش مردمی، برپایی موکب های پذیرایی و توزیع اقلام فرهنگی در میادین و معابر پرتردد، برگزاری استیج فرهنگی، پخش سرود و توزیع پذیرایی و اقلام فرهنگی از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه، ویژه برنامه نورافشانی و گل بانگ تکبیر از پشت بام سرای محلات با همکاری گروه های خودجوش مردمی در ساعت ۲۱ شب ۲۲ بهمن از برنامه های اجرایی این ایام است.

او دادمه داد: حرکت کاروان های جشن پرچم افتخار با اجرای سرودهای میدانی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران، نمایش، استنداپ کمدی، اهدای گل به شهروندان، موسیقی اقوام و مسابقات میدانی از دیگر برنامه هایی است که در طول دهه مبارک فجر پذیرای عاشقان انقلاب به صورت ویژه در میدان خراسان، میدان امام رضا (ع) کیانشهر، بوستان پامچال مشیریه، بوستان والفجر، چهارراه تیردوقلو، شهرک شهید بروجردی و بوستان فجر افسریه و سطح منطقه ۱۵ خواهد بود.

شیری یادآور شد:  همزمان با برگزاری راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن نیز پهنه سرگرمی و ورزشی منطقه ۱۵ با مشارکت مناطق ۱، ۲، ۶، ۷ و ۱۳ در ابعادی به وسعت ۱۰۰۰ مترمربع حد فاصل ضلع شمالی خیابان آزادی از یادگار امام تا نواب برپا و با ارائه خدماتی نظیر استیج کودک و نوجوان، شهربازی و قلعه شادی، بازی های ورزشی، رایانه ای و فکری به شهروندان خدمات رسانی می کند.

شهردار منطقه ۱۵ در پایان خاطرنشان کرد: با هدف هویت بخشی سیمای بصری، پوستر و بنر های تبلیغاتی با موضوع انقلاب تهیه و در معابر و ساختمان های منطقه نصب شد.


انتهای پیام//

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 31726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =