ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان

"حبیب کاشانی" عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه " علی اصغر کمالی زاده"شهردار منطقه۴ و جمعی از معاونین و مدیران شهری از نزدیک به درخواست های شهروندان گوش فرا دادند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این دیدار کاشانی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب و ایام فرخنده میلاد باسعادت امیر مومنان علی (ع) و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری خواهد شد و همین اطمینان خاطر دلیل محکمی برای مساعدت شهروندان در کنار شهرداری ها در اداره شهر است.
او اینگونه دیدارهای چهره به چهره با شهروندان را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن همدلی و احترام به ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت و دقت عمل بیش‌تری داشت.
در ادامه این جلسه هریک از معاونین و مدیران شهرداری منطقه ۴ به ارائه گزارشی جامع و کامل از پروژه‌های در دست اقدام و افتتاح مدیریت شهری این منطقه در دهه فجر پرداختند.
شایان ذکر است در پایان این جلسه کاشانی به همراه کمالی زاده و جمعی از مدیران شهری منطقه ۴ در جشن پویش احسان علوی که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی(ع)، روز پدر و گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر به همت معاونت اجتماعی فرهنگی منطقه ۴، بسیج منطقه و بسیج مسجد احمدیه برای اهالی محلات کم برخوردار شمیران نو، کوهسار و گلشن برگزار شده بود، شرکت کرده و از نزدیک در کنار شهروندان از این جشن بهره بردند.

انتهای پیام 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: 31731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =