هزار و ۵۰۰ پرچم جمهوری اسلامی ایران در بزرگراه‌های منطقه ۱۹ به اهتزاز درآمد

شهردار منطقه ۱۹ گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران هزار و ۵۰۰  پرچم جمهوری اسلامی ایران در بزرگراه های منطقه ۱۹ به اهتزاز در آمد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به نورپردازی، نصب پرچم و ریسه با توجه به اهمیت بزرگداشت دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن بیان کرد: در راستای گرامیداشت این ایام آذین‌بندی و فضاسازی شهری با نصب ۶ عدد نما پرچم در نواحی یک، دو و سه، کلانتری ۱۵۵ نعمت آباد، ۷ هزار متر طول ریسه برای زینت بخشی در معابر اصلی و بزرگراه های شهید تندگویان و شهید هاشمی و تعویض پرچم های ۱۱ پل سواره رو به پرچم ایران به تعداد ۵۰ عدد اجرا شده است.
وی بیان کرد: همچنین ۱۵۰۰ عدد پرچم ایران در بزرگراه های شهید تندگویان، شهید هاشمی، شهید کاظمی و آزادگان به اهتزار درآمده و نسبت به چراغانی با ۲۵۰ متر ریسه شلنگی و سه هزار متر ریسه بلوطی، نصب ۲۵ عدد بنر پرتابلی و ۵ عدد بنر بیلبوردی اقدام شده است.
این مسئول یاد آور شد: منطقه ۱۹ با فضاسازی و آذین بندی فضاهای عمومی برای یاد آوری خاطرات شیرین و جشن های انقلاب آماده است.

انتهای پیام 

۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد خبر: 31741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =