برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در بیش از ۲۰ مسجد منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رجب و میلاد پرسعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مراسم معنوی اعتکاف همراه با جشن های مذهبی در مساجد منطقه ۱۹ برگزار می شود.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه افزود: به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و ایام البیض مراسم پر فیض اعتکاف در مساجد چهارده معصوم (ع)، حضرت ولی عصر (عج)، سیدالشهدا، حضرت ابوالفضل (ع) و ... همراه با برنامه فرهگی و مذهبی و اهداء گل به پدران سالمند برگزار می شود.
این مسئول با اشاره به برپایی پنج جشن ویژه در نواحی همراه با مولودی خوانی در وصف اهل بیت (س) با حضور شهروندان از برگزاری مراسم تکریم و تجلیل از پدران شهدای گرانقدر و مولودی خوانی و چهارپایه خوانی مقابل منزل در ناحیه دو محله شریعتی جنوبی ، عطر افشانی وغبار روبی مزار شهدا خبر داد.
فرهادی برپایی پویش دلنوشته به پدر در روز ولادت حضرت علی (ع) و مسابقه کتابخوانی زندگینامه حضرت علی (ع)، به اشتراک گذاری نماهنگ مولود کعبه، نشریه الکترونیکی با موضوع جلوه‌هایی از شخصیت امام علی (ع) در نهج البلاغه و برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب هایی که با آنها حضرت علی(ع) را بهتر می توان شناخت را از اهم برنامه های این ایام عنوان کرد.
انتهای پیام

۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر: 31801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =