میزان افزایش حقوق کارمندان شهرداری در سال ۱۴۰۲

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران درصد افزایش حقوق کارکنان شهرداری در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

مجید باقری در گفت و گو با خبرنگار شهر، با اشاره به درصد پیشنهادی شهرداری برای افزایش حقوق کارکنان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: با توجه به اینکه بودجه کشور هنوز در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده، وزارت کشور به سازمان‌ها و ارگان‌ها ابلاغ کرده که بودجه پیشنهادی خود را اعلام کنند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران خاطرنشان کرد: وزارت کشور ابلاغ و تأکید کرده که فعلاً ۲۵ درصد افزایش حقوق کارکنان در بودجه لحاظ شود و در صورت ایجاد هرگونه تغییر از سوی مجلس، دستگاه‌ها لایحه اصلاحیه ارائه دهند.

وی با اشاره به ادامه روند بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ در شورای اسلامی شهر تهران، یادآور شد: افزایش ۲۵ درصدی حقوق و دستمزد مشمول تمام کارکنان شهرداری تهران خواهد بود.

باقری در خصوص جذب نیرو در شهرداری تهران تصریح کرد: سه هزار نیرو تا به امروز از شهرداری خارج شدند و با توجه به فرا رسیدن نوبت بازنشستگی تعدادی از کارکنان، این عدد هر روز تغییر می‌کند و در یک ماه و نیم آینده نیز تعداد قابل توجهی بازنشسته می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه ما بر اساس مجوز می‌توانستیم تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر را جذب کنیم، یادآور شد: با این وجود از سه هزار نیروی خروجی، تنها یک سوم جذب شد و این نشان می‌دهد دقت و وسواس داریم که جذب نیرو مطابق با منطق و نیازهای مجموعه باشد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اینگونه نیست که اگر بر اساس مجوز نیز فضای خالی داشته باشیم، نیرو جذب کنیم، بلکه نیازهای واحدها سنجیده و کارسنجی و نیرو بر این اساس جذب می‌شود.

انتهای پیام/

۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
کد خبر: 31827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =