آماده‌باش نیروهای پلیس و شهرداری تهران از ساعت ۶ صبح/ ترافیک در کدام معابر تهران سنگین است؟

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: نیروهای پلیس راهور در کنار نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران از ساعت ۶ صبح امروز در آماده‌باش کامل هستند.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت و گو با خبرنگار شهر،  با بیان اینکه از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز بارش برف در نوار شمالی تهران آغاز شده است، اظهار کرد: بارش برف در بخش غرب در منطقه ۵ و همچنین منطقه ۱،۲ و بخشی از مناطق شمالی منطقه ۴ از ساعت ۸:۳۰ آغاز شد و در مجموع در بخش شمالی و غربی تهران بارش برف بیشتر از سایر مناطق بوده است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ تأکید کرد: از ساعت ۶ صبح امروز نیروهای پلیس راهور و نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران در آماده باش کامل هستند و از قبل برنامه ریزی و پیش بینی های لازم انجام شده بود.

وی با بیان اینکه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح بارندگی در نوار شمالی تقریباً به اتمام رسیده و یا از شدت آن کاسته شده است، خاطرنشان کرد: در مناطق جنوبی، مرکزی، شرقی، جنوب غربی و جنوب شرقی از جمله آزادگان شاهد بارش شدید برف هستیم؛ همچنین در محدوده شوش، مولوی و مصطفی خمینی بارش برف شدت بیشتری دارد.

سرهنگ موسوی پور با اعلام اینکه در غرب تهران بارش برف مجدداً آغاز شد و ادامه دارد، تصریح کرد: بارش برف در بزرگراه همت به سمت شرق، جنت آباد حکیم به شرق، بزرگراه شهید باکری، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی به سمت شرق، سردار جنگل تا فرحزادی، بزرگراه شیخ فضل اله روی پل جناح، بزرگراه شهید چمران به سمت جنوب، جهاد تا تونل، یادگار امام (ره) به جنوب کوهستان تا پل شهید همت سنگین است.

وی همچنین تصریح کرد: تردد و بارش برف در بزرگراه شهید صدر به غرب، بزرگراه امام علی (ع) به سمت جنوب در سبلان، بزرگراه شهید زین الدین در انتهای بار به سمت غرب در پل گلزار، آزادگان به سمت شرق، محله عباس آباد، میدان جهاد و آزادگان به غرب در انتهای بار از معراج تا پل شهید بروجردی، بزرگراه شهید یاسینی در انتهای بار به جنوب پیش از بزرگراه باقری سنگین گزارش شده است.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه تردد و بارش برف از دماوند به سمت جنوب هردو مسیر بسیج و سه راه افسریه سنگین است، یادآور شد: همانطور که گفته شد در اکثر مناطق جنوبی، جنوب غربی، مرکزی و شرقی و جنوب شرقی شاهد بارش برف هستیم.

وی ضمن توصیه به شهروندان برای خودداری از سفرهای غیر ضروری در سطح شهر، تأکید کرد: اگر شهروندان به اجبار، ناچار به تردد در سطح معابر بودند، از وسایل گرمایشی، برف پاک کن و چرخ های خودرو بازدید داشته را بازدید داشته و در صورت اطمینان در شهر تردد کنند.

موسوی پور گفت: از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئنه در سطح شهر حرکت و فاصله طولی مناسب را با دیگر وسایل نقلیه رعایت کنند تا حداقل حوادث رانندگی را در بارندگی امروز شاهد باشیم.

انتهای پیام/

۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 32087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =