رضا ناصری سرای با اشاره به انجام ۱۷ هزارو ۶۰۰ تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ پلاس در روز پنجشنبه در حوزه برفروبی در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: روز پنحشنبه بالاترین میزان تماس های شهروندان با سامانه در خصوص رفع مشکلات برف روبی در معابر اصلی و فرعی انجام شد که حدود ۱۷ هزار تماس به صورت مستقیم با سامانه و ۶۰۰ پیام نیز در شبکه های اجتماعی مربوط به سامانه ۱۳۷ پلاس انجام شد.
وی با بیان اینکه این آمادگی در سامانه وجود داشت تا پیام های شهروندان دریافت و برای رفع مشکلات به مسئولان انتقال داده شود، افزود: در روز پنجشنبه عمده مشکلات پیش آمده با بارش برف در معابراصلی و بزرگراهی به دلیل ایجاد ترافیک و به موقع نرسیدن تجهیزات برف روبی به برخی از معابر و بزرگراه های اصلی شهر برای انجام برف روبی بود و به همین دلیل انجام عملیات برف روبی با تاخیر انجام شد.
رئیس سامانه ۱۳۷ پلاس ادامه داد: امروز با تدبیر مدیریت شهری و بسیج تمامی امکانات و تجهیزات حوزه برف روبی که باعث یک بازآرایی مجدد در نیروهای خدماتی و فضای سبز و عوامل برف روبی در مناطق برف گیر شهر تهران، تماس هایی که شهروندان در این زمینه با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ پلاس انجام دادند، کم شده بود که نشان می دهد اوضاع عملکردی شهرداری در حوزه برف روبی از نگاه شهروندان رضایت بخش است.
وی با اشاره به اینکه عمده درخواست های شهروندان در تماس های خود با سامانه ۱۳۷ پلاس انجام برفروبی در کوچه ها و معابر فرعی بود، بیان کرد: تا ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه امروز نزدیک به ۹هزار و ۵۰۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه انجام شده است که توانستیم به ۸۰ درصد ازاین تماس ها پاسخ بدهیم. عمده این درخواست ها در زمینه برف روبی و توزیع بیشتر کیسه های شن و ماسه بوده است.
ناصری سرای یادآور شد: طبق بررسی های دقیق برروی تماس های شهروندان می توان گفت عمده درخواست های شهروندان انجام برف روبی در معابر فرعی و کوچه ها بوده است و این نشان میدهد که در بزرگراه ها و معابراصلی مشکلی وجود نداشته است.
وی با بیان اینکه با توجه به اینکه اولویت اول شهرداری تهران در برف روبی رفع مشکلات معابر اصلی و بزرگراهی است، تاکید کرد: این در حالی است که در روزپنجشنبه بیشتر درخواست ها در حوزه انسداد بزرگراه ها و معابراصلی شهر بوده است. ضمن اینکه بررسی ها نشان از کاهش تماسها در روز یکشنبه در حوزه برفروبی نسبت به روز پنجشنبه دارد.
وی درباره تماس های شهروندان در حوزه حامی شهر و ساماندهی افراد بی خانمان در گرمخانه ها و مراکز نگهداری این افراد در شهرداری ها افزود: از ابتدای زمستان تا کنون در حوزه ساماندهی افراد بی خانمان تعداد تماسهای قابل ملاحظه ای داشته ایم که نزدیک به ۳۰۰۰ تماس تا کنون در دی و بهمن سال جاری دراین حوزه بوده است و در مجموع باید گفت که تعداد تماس های شهروندان دررابطه با ساماندهی افراد بیخانمان درروزهای برفی بیشتر میشود.
انتهای پیام/
نظر شما