لزوم توسعه ماشین آلات و مدل‌سازی جدید مواجهه با برف

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت توسعه ماشین‌آلات برف‌روب در پایتخت، گفت: از همه عوامل شهرداری که شبانه‌روزی و از ساعت ۳ بامداد شن‌ریزی و آماده‌سازی معابر را برای تردد شهروندان انجام دادند و در حال خدمت‌رسانی بودند، تشکر می‌کنم

به گزارش شهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران درباره عملکرد شهرداری تهران با توجه به برف کم‌سابقه امروز صبح که همه مناطق تهران را درنوردیده است، گفت: بارش این برف کم‌سابقه بود. شاهد بودم کارگران شهرداری در عین اینکه شن‌ریزی می‌کردند، برف‌روبی از روی درختان هم انجام دادند و تمام ظرفیت شهرداری تهران برای برف‌روبی بسیج شده است.

سروری با بیان اینکه باید مدل‌سازی ویژه‌ای برای برف‌های سنگین انجام شود، عنوان کرد: این روند در جاهایی که بارش برف سنگین دارند، پاسخگو نیست.

عضو شورای شهر تهران افزود: همکاران ما در معاونت خدمات شهری برای مواجهه با این موضوعات باید با اسلوب‌های نوین در دنیا هماهنگ باشند، اما از همه عوامل شهرداری که شبانه‌روزی و از ساعت ۳ بامداد شن‌ریزی و آماده‌سازی معابر را برای تردد شهروندان انجام دادند و در حال خدمت‌رسانی بودند، تشکر می‌کنم.

رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه تردد در برخی خیابان‌های تهران در روزهای برفی دشوار است، اظهار کرد: رسیدن به خیابان‌های اصلی در مناطقی که زمین پستی بلندی دارد، مشکل است و ظرفیت ماشین‌ها و امکانات ما هم در عین شن‌ریزی در خیابان های اصلی باید خیابان های فرعی را پوشش دهد و شاید امکان‌پذیر نباشد و این اتفاق مشکل ایجاد می‌کند. وقتی خیابان‌های فرعی قفل می‌شود، ترافیک به خیابان اصلی منتقل می‌شود.

سروری در پایان گفت: فکر می کنم همه ظرفیت شهرداری برای برف‌روبی روز جاری به کار گرفته شده و همه شهرداران آماده باش و پای کار بودند. باید ماشین آلات و تجهیزات متناسب را توسعه دهیم و هم آنکه به مدل‌های دیگری برای مواجهه با بارش‌های سنگین برف برسیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 32257

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =