انعقاد تفاهم‌نامه میان شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک برای حمایت از ورزشکاران بازی‌های آسیایی هانگژو

عصر امروز شهردار تهران و رئیس کمیته ملی المپیک تفاهم نامه ای را امضا کردند که براساس آن قرار است شهرداری تهران از ورزشکاران و قهرمانان بازی‌های آسیایی هانگژو حمایت کند.

به گزارش خبرنگار شهر؛ عصر امروز تفاهم‌نامه‌ای میان شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران،محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک،سید مناف هاشمی دبیر کمیته ملی المپیک و حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به امضا رسید.بر اساس این توافقنامه قرار است شهرداری تهران از ورزشکاران و قهرمانان بازی‌های آسیایی هانگژو حمایت کند.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در ابتدای این مراسم گفت: وظیفه ما توجه به ورزش همگانی است که سازمان ورزش شهرداری نیز این موضوع را به عنوان رسالتی ویژه پیگیری می‌کند، با این وجود حمایت از ورزش قهرمانی به عنوان یکی از عوامل ایجاد کننده نشاط در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بدخواهان ایران تمام تلاش خود را معطوف به ناامید کردن جوانان و سیاه نشان دادن آینده کرده‌اند در حالیکه امروز ظرفیت های بی نظیری در کشور وجود دارد و با تکیه بر این ظرفیت ها می‌توان آینده ای روشن و پر امید برای کشور خلق کرد.

زاکانی در بخش پایانی سخنان خود گفت:سرمایه گذاری در عرصه ورزش از هر جهت سودآور است و در آینده نیز اثراتی بسیار عمیق و ماندگار برای ما خواهد داشت. امیدوارم امضای تفاهم نامه میان شهرداری تهران و کمیته ملی المپیک مقدمه‌ای برای کسب موفقیت های بیشتر جامعه ورزشی شود.

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸
کد خبر: 32766

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =