خدمت به مردم دغدغه دلسوزان نظام است 

شهردار منطقه ۱۰ تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در چهار دهه گذشته در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب در صف اول مقابله با بدخواهان و معاندان نظام و ملت ایران بوده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ الصنایع» در مراسم بزرگداشت روز پاسدار، با تاکید بر ضرورت همراهی و هم‌افزایی پتانسیل مدیریت شهری و سپاه پاسداران برای خدمت‌رسانی‌ به مردم گفت: هم مجموعه مدیریت شهری منطقه و هم برادران پاسدار باید برای خدمت رسانی به مردم در کنار یکدیگر باشند.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم دغدغه دلسوزان نظام است، اظهار داشت: یکپارچگی و وحدت حول موضوعات اساسی در جامعه همواره سبب خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

شهردار منطقه ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در چهار دهه گذشته در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب در صف اول مقابله با بدخواهان و معاندان نظام و ملت ایران بوده است. 

در این نشست که سردار «رضا گرشاسبی» فرمانده قرارگاه عملیاتی فتح و سرهنگ «محمد بالیده» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مقداد نیز حضور داشتند؛ غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید گمنام و قرائت زیارت عاشورا با همراهی جمعی از پاسداران و مدیران شهرداری منطقه از دیگر برنامه های مراسم بزرگداشت روز پاسدار بود.

خدمت به مردم دغدغه دلسوزان نظام است 

خدمت به مردم دغدغه دلسوزان نظام است 

خدمت به مردم دغدغه دلسوزان نظام است 

خدمت به مردم دغدغه دلسوزان نظام است 

انتهای پیام/

۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 32970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =