برگزاری نشست نصراله آبادیان با جانبازان و فرزند جانباز شاغل

شهردار منطقه ۷ به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) با جانبازان و فرزندان جانباز شاغل در این منطقه در محل سالن کنفرانس دیدار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه این دیدار نصراله آبادیان شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن روز جانباز به مدعوین گفت: وجود تک تک شما عزیزان در مجموعه شهرداری می‌تواند به عنوان یک فرد اثرگذار بروی تمامی کارکنان باشد از همین رو از شما می‌خواهم فعالیت‌های خود را مانند گذشته با حداکثر انرژی و پتانسیل ادامه داده و تجارب و نقطه نظرات خود را با ما و دیگر همکاران در میان بگذارید.

وی تاکید کرد: در مدت زمانی که در این منطقه حضور دارم طبق برنامه ریزی انجام شده ابتدا تلاش کردیم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانیم. نزدیک به ۲۷۰ میلیارد تومان پروژه نیمه تمام در این منطقه وجود داشت که در حال حاضر بخشی از آن به بهره برداری رسیده و بخشی نیز در حال اجرا است که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ این پروژه های نیمه تمام تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: همزمان با اجرای پروژه های نیمه تمام، مطالعه و اجرای پروژه های جدید در دستور کار منطقه قرار گرفته از همین رو سرفصل‌های پروژه های منطقه ۷ در سال ۱۴۰۲ تغییرات عمده ای داشته که با آغاز و اجرای آنها شاهد تغییرات عمده‌ای در کیفیت زندگی شهروندان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: خط ۶ مترو واقع در این منطقه برای مدتی به دلیل مشکلات حقوقی متوقف بود که با پیگیری‌های انجام شده توانستیم ماه گذشته عملیات اتصال خط ۶مترو در این منطقه را به قسمت‌های شمالی و جنوبی خط را به اتمام رسانده و تا پایان سال ۱۴۰۱ شاهد بهره برداری ایستگاه هفت تیر و در سال ۱۴۰۲ افتتاح ایستگاه‌های بهار و سرباز باشیم.

آبادیان خاطرنشان کرد: بازنگری طرح تفضیلی در قالب طرح های موضعی و موضوعی یکی دیگر از اقداماتی بود که در این منطقه در راس برنامه‌هایمان قرار گرفت و با تغییراتی که در آن با استفاده از مصوبه کمیسیون ماده 5 ایجاد شد شاهد تغییرات اساسی در ضوابط شهرسازی بیش از یک دهم سطح منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: پروژه‌های مختلفی در غالب پروژه‌های محله ای تدوین و در فرصت یک ساله اسناد پشتیبان آنها تهیه و با اجرای آنها در هر محله شاهد اجرای یک پروژه کیفی هستیم از همین رو  شهروندان در هر نقطه از منطقه شاهد تغییرات اساسی خواهند بود.

انتهای پیام/

۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 33017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =