سومین تمرین امداد هوایی با فرمان شهردار تهران در منطقه ۴ برگزار شد

سومین تمرین مشترک امداد هوایی کلانشهر تهران با محوریت بحران زلزله باحضور و فرمان شهردار تهران و شهردار منطقه ۴ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، صبح امروز تمرین امداد هوایی با هدف آمادگی برای بحران‌های طبیعی از جمله زلزله، با رمز یا زهرا و دستور علیرضا زاکانی شهردار تهران و حضور کمالی زاده شهردار منطقه۴ و نصیری مدیرعامل سازمان پیشگیری ومدیریت بحران در این منطقه آغاز شد.
کمالی زاده در این رابطه گفت: آمادگی و پیشگیری از اتفاقات و حوادث احتمالی از وظایف مهمی است که مدیریت شهری همواره به آن مشغول بوده است.
او ادامه داد: این تمرین از  ساعت هشت صبح امروز در منطقه ۴ در شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی مجموعه فرودگاهی سپهر با حضور جمعی از مدیران و خبرنگاران شهری آغاز شد.
شهردار منطقه ۴ گفت: در تمرین امداد هوایی اقداماتی همچون انتقال مصدوم از طریق بالگرد، انتقال امدادگران از طریق بالگرد، عملیات بارریزی هوایی، اسلینگ و انتقال تجهیزات، اطفاء حریق هوایی، چرخ ریزی محموله‌های امدادی، امدادگر و سوار کردن خودروهای امدادی به هواپیمای بال ثابت انجام شد.
کمالی زاده در پایان گفت: رسیدگی به آسایش و آرامش شهروندان از اولویت های مدیریت شهری به شمار می رود اما وقوع بلایای طبیعی از دست علم و انسان امروزی خارج است که با مقدمه چینی های مدبرانه می توان خسارتهای جانی و مالی را به حداقل رساند و این مهم در شهرداری منطقه ۴ همواره حایز اهمیت بوده است.

انتهای پیام/

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 33124

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =