آموزش رویکردهای تحولی سامانه ۱۳۷ پلاس به شهروندان منطقه ۱۵

۴۶۵ نفر از شهروندان منطقه ۱۵ طی سه ماه پایانی سال با رویکردهای تحولی سامانه ۱۳۷ پلاس آشنا شدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه با اشاره به برگزاری ۲۱ کارگاه در سطح مدارس و سرای محلات طی ۳ ماه گذشته گفت: کارگاه‌های آموزشی با هدف فرهنگ سازی در بین شهروندان با محوریت تغییر ذائقه شهروندان در ثبت پیام از تلفن ۱۳۷ به استفاده از اپلیکیشن تهران من، وب سرویس ها و شبکه های اجتماعی بصورت یکپارچه و واحد برگزار شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ در منطقه از اردیبهشت سال جاری گفت:  ۴۶۵ شهروند درکارگاه های یک ساعته با رویکرد های جدید سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس آشنا شدند.

شیری به تشریح مزایای تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس پرداخت و درباره مزایای آن گفت: ارائه و پی گیری درخواست بدون مراجعه حضوری به شهرداری، کاهش تردد های درون شهری، صرفه جویی در وقت و هزینه، ارتباطی آسان، یکسان و شبانه روزی با شهرداری، رفع آنی موضوعات خطرساز و جلوگیری از بروز حوادث و نگاه تحولی به حل مسائل شهری شهروندان از جمله مزایای آن است.

به گفته وی؛ این کارگاه‌ها در مدارس آزادگان، سلمان فارسی، باقرالعلوم و سرای محلات مسعودیه، مظاهری، طیب، مینابی، اتابک و ... تاکنون برگزار شده است و ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام//

۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 33229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =