تغییر ذائقه مردم در استفاده از اپلیکشین «تهران من» به جای تلفن

شهردار منطقه ۱۲ از برگزاری ۱۸ کلاس آموزشی ۱۳۷ پلاس در سطح این منطقه با محوریت تغییر ذائقه مردم در ثبت پیام از طریق اپلیکشین تهران من به جای تلفن ۱۳۷ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت یادگیری سرفصل‌های آموزشی ۱۳۷ پلاس توسط شهروندان گفت: شهرداری منطقه ۱۲ در سه ماهه پایانی سال، اقدام به برگزاری ۱۸ کلاس آموزشی ۱۳۷ پلاس در سراهای محلات ۱۳گانه و مدارس دوره متوسطه سطح منطقه کرد تا به نیازهای آموزشی شهروندان در این حوزه پاسخ دهد.

یزدی محوریت این آموزش‌ها را تغییر ذائقه مردم در ثبت پیام از طریق اپلیکشین تهران من به جای تلفن معرفی کرد و افزود: فرهنگ‌سازی برای استفاده از اپلیکشین تهران من، وب‌سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صورت یکپارچه و واحد از جمله برنامه‌های آموزشی این کلاس‌ها برای دستیابی به این هدف بوده است.

وی با یادآوری ادغام سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: این اقدام با صلاحدید شهردار محترم تهران،علیرضا زاکانی و مدیران ارشد شهرداری تهران با رویکرد متمرکزکردن خدمات و تسهیل در ارتباط شهروندان با شهرداری تهران، همچنین ارتقای خدمات انجام شد و در نتیجه آن سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس با شعار «هدفمندتر، پیگیرتر، مدرن‌تر، چابک‌تر و هوشمندتر» به وجود آمد.

شهردار قلب طهران ضمن اشاره به مهم‌ترین اهداف ادغام این دو سامانه تشریح کرد: تحقق رضایت عمومی و احیای اعتماد شهروندان، فسادستیزی و حمایت از گزارشگران فساد، ایجاد درگاه واحد شهروندی و جلوگیری از سردرگمی شهروندان، پاسخگویی ۲۴ ساعته به شکایات و ایجاد درگاه‌های جدید در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سرویس‌ها از جمله این اهداف بوده است.

انتهای پیام/

۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 33293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =