کاشت درختان ۲۰ ساله در میدان کمال‌الملک منطقه ۲۱

اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱، باتوجه به نزدیک شدن فصل بهار اقدام به کاشت درختان تنومند و بیست ساله پالم در میدان کمال الملک تهرانسر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، مهدی فاضلی رئیس اداره فضای سبز معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با بیان خبر کاشت درختان تنومند و ۲۰ ساله پالم، گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و ایجاد رضایت‌مندی و روحیه نشاط در بین شهروندان، چهار درخت پالم به روش روتبال در میدان کمال‌الملک کاشته شد.

فاضلی افزود: روتبال؛ کاشت درختان بن بالا با روشی کاملاً دقیق و علمی است به طوری که درخت، بدون آسیب دیدن تنه و به همراه ریشه سالم و خاک اطراف آن از محل پرورش به محل کاشت منتقل می‌شود. از مزایای این روش می‌توان به افزایش سرانه فضای سبز، کاهش قطع درختان ناشی از احداث پروژه‌های شهری و افزایش زیبایی در مناظر شهری اشاره کرد.

همچنین چهار اصله درخت پالم ۲۰ ساله با ارتفاع ۵ متر، چهار اصله درخت سدروس با ارتفاع ۴ متر، هشت اصله درختچه یاس هلندی قیچی خورده با ارتفاع ۳ متر و دو اصله درخت کاج ستاره‌ای در میدان کمال‌الملک و مقابل ساختمان شماره یک شهرداری منطقه ۲۱ غرس شد.

انتهای پیام/

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
کد خبر: 33431

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =