حل مشکل ترافیکی خیابان رودکی در رفت و آمدهای بازار شب عید

شهردار منطقه ۱۰ از تمکین مالک آخرین ملک معارض در تعریض بلوار امام خمینی (ره) در تقاطع رودکی خبر داد و تاکید کرد: محور امام خمینی (ره) پس از ۱۱ سال به صورت کامل رفع معارض شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ‌الصنایع» درباره رفع گره ترافیکی بلوار امام خمینی گفت: طرح تعریض بلوار امام خمینی (ره) ۱۱ سال پیش آغاز شده بود که در طول این سال‌ها دو ملک در بستر خیابان قرار داشتند که شهرداری تعیین و تکلیف این دو ملک را به محاکم قضایی سپرد.

وی افزود: ملک واقع در تقاطع خیابان خوش مدتی قبل با حکم قضایی تخریب شد و ملک معارض این بلوار در تقاطع خیابان رودکی، با تمکین مالک، با همکاری و مساعدت شهرداری منطقه تخریب و گره ترافیکی این محل در آستانه سال نو باز شد.

شهردار منطقه به واحدهای تجاری در طول خیابان رودکی اشاره کرد و اظهار داشت: خیابان رودکی یا سلسبیل سابق، از گذشته‌های دور، بازار شب عید شهروندان بوده که یکی از عوامل ایجاد ترافیک در این خیابان، ملک معارض مورد اشاره بود که پس از سال‌ها بلاتکلیفی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تخریب و به گذر بلوار افزوده شد.

اخ‌الصنایع افزود: با رفع معارض انجام شده و عقب‌نشینی آن، این منطقه در اسرع وقت عملیات جدول‌گذاری و روکش آسفالت آن را انجام خواهد داد و به امید خدا در روزهای آتی تا عید نوروز، شاهد بازشدن گره ترافیکی در راسته تجاری خیابان رودکی خواهیم بود.

حل مشکل ترافیکی خیابان رودکی در رفت و آمدهای بازار شب عید

حل مشکل ترافیکی خیابان رودکی در رفت و آمدهای بازار شب عید

 انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
کد خبر: 33532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =