۱۷۵هزار فیش عوارض پایدار شهری در منطقه یک توزیع شد

شهردار منطقه یک: ۱۷۵ هزار فیش عوارض پایدار شهری با حضور نیروهای شهرداری منطقه یک در بین مالکین شمال تهران توزیع شدو از سال آتی قبوض کاغذی چاپ نمی‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید مهدی صباغ  با اعلام  خبر فوق اعلام کرد: ۸۱۵ میلیارد تومان سهم قبوض از عوارض پایدار شهری در منطقه یک است که با پشتکار مامورین شهرداری منطقه، از یکشنبه هفتم تا دوشنبه ۱۵ اسفند ماه، بیش از ۱۷۵ هزار فیش توزیع و در خصوص بخشودگی جرایم عوارض سالهای پیش و تخفیف ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی مندرج در فیش‌ها به مالکینی که تا ۲۹ اسفند اقدام به پرداخت عوارض خود کنند، اطلاع رسانی شد.

او افزود: جهت تکریم و پاسخگویی به ارباب رجوع و رفع نقص فیش مودیان تیمی از کارشناسان در اداره درآمد منطقه مستقر است.

شهردار منطقه یک درآمد نقدی منطقه را رو به افزایش دانست و گفت: درآمد نقدی وصولی منطقه در حال حاضر از ۳۳ درصد به بیش از ۷۳ درصد رسیده است که با همکاری مالکین در پرداخت عوارض شهری و تامین هزینه‌ها خدمات رسانی به شهروندان در حوزه ها با سرعت بیشتری اجرا خواهد شد.

صباغ افزود: با اتمام توزیع قبوض طرح های استقبال از بهار در همه نواحی با تلاش بیشتر در حال اجراست تا شمیران در آستانه سال جدید شایسته نگین تهران باشد.

همچنین امسال با هدف ارتقاء سرعت و دقت در توزیع، با تحویل قبوض به مالکین شماره تماس آنها دریافت شد تا علاوه بر پایش نحوه درست توزیع، اطلاعات در سامانه وارد و از سال آتی عوارض از طریق پیامک به اطلاع آنها  برسد و دیگر به صورت کاغذی چاپ نمی شود.

انتهای پیام/

۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 33534

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =