بازدیدهای میدانی در محله‌ها نقشه راه هر ناحیه را در سال ۱۴۰۲ مشخص کرد

شهردار منطقه ۷ به همراه جمعی از مدیران خود پس از بازدید کوچه به کوچه از سطح منطقه در نواحی پنجگانه حضور یافت و مصوبات تهیه شده در این بازدیدها را مورد بررسی قرار داد.

گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، نصراله آبادیان شهردار منطقه طی مدت چهارده ماه حضور خود در این منطقه با حضور مدیران از کوچه به کوچه و محلات این منطقه بازدید کرد و طی فواصل زمانی با حضور در هر یک از نواحی به تفکیک مصوبات را بررسی و دستورات لازم برای اجرای پروژه های جدید و توسعه ی محله ای را با توجه به ظرفیت محلات و درخواست شهروندان صادر کرد.

در حاشیه این بازدیدها شهردار منطقه ۷ گفت: با توجه به بازدیدها از محلات چهاردهگانه و گفت‌وگوهای انجام شده با روسا و شهرداران نواحی تصمیماتی براساس تجاربی که شهرداران نواحی داشتن به صورت خط مشی و نقشه راه  برای نواحی در سال ۱۴۰۲ در نظر گرفته شد.

وی تاکید کرد: طبق سیاست های شهردار تهران، تصمیم بر آن شد تا در سال ۱۴۰۱ پروژه‌های نیمه تمام را اجرایی و عملیاتی کنیم. درهمین راستا بخشی از این پروژه ها که چندین سال متوقف شده بودند در دستور کار فوری قرار گرفت به طور مثال خط ۶ مترو واقع در این منطقه برای مدتی به دلیل مشکلات حقوقی متوقف بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم عملیات اتصال خط ۶ مترو در این منطقه را به قسمت های شمالی و جنوبی خط را به اتمام رسانده و امیدواریم درسال ۱۴۰۲ شاهد افتتاح ایستگاه های بهار و سرباز در این منطقه باشیم.

آبادیان با اشاره به افتتاح مجموعه ورزشی محمد مهر آئین در این منطقه بعد از چندین سال، عنوان کرد: پروژه‌های مجموعه ورزشی توکلی، مساجد حسینی و شریفیه از دیگر پروژه‌های نیمه تمام این منطقه است که با همت همکارانم در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید

وی افزود :رفع دو گره ترافیکی خاص در میادین سپاه و سبلان، بازآفرینی شهری در میدان نیلوفر، خیابان شهید مدنی، میدان شهید قندی،خیایان کلیم کاشانی،میدان بهار شیراز، خیابان موحد کاشانی و همچنین طرح توسعه حمل ونقل محور (TOD) در ایستگاههای شهید قدوسی، شهید بهشتی و سهروردی طراحی و تکمیل کانال زرین گلاب،پارکینگ طبقاتی شهید قنبر زاده از پروژه های مهم طراحی شده در سال ۱۴۰۲ می باشد که مدیریت شهری منطقه در جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان با تمام توان برای اجرای این پروژه ها آماده می باشد.

شهردار منطقه ۷ گفت: امسال پروژه های محله ای برگرفته از نقطه نظرات و خواسته های شهروندان و بازدید های میدانی بود، که جز سیاست های شورای اسلامی شهر تهران قرار داشت، و قریب به ۴هزار میلیارد تومان برای اجرای آن در شهر تهران در نظر گرفته شد، از همین رو با وجود ۱۴ محله در منطقه ۷ تلاش کردیم که در هر محله دست کم شاهد اجرای یک پروژه باشیم که در ارتقا کیفیت زندگی شهروندان نقش اساسی داشته باشد.

آبادیان در پایان به اجرای درست و به موقع  نگهداشت شهر در سطح نواحی تاکید کرد و گفت: اجرای با کیفیت طرح‌های مانند بهاران خدمت بر زندگی روزمره شهروندان تاثیر مستقیم دارد و سطح رضایتمندی شهروندان را افزایش می دهد.

انتهای پیام/

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 33575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =