راه اندازی خانه‌های تعالی در محله‌ها تا مهارت آموزی اجتماعی خانواده‌ها

هم‌اندیشی شورای سلامت شهرداری منطقه ۱۴ در راستای ارتقای سلامت اجتماعی شهروندان، رفع مشکلات محله‌ها و مشارکت پذیری مردمی در اجرای برنامه‌های حوزه سلامت برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در هم اندیشی شورای سلامت شهرداری منطقه که با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، مدیران شهری  و اجتماعی و فرهنگی منطقه و مسئولان خانه سلامت محلات برگزار شد، ضمن بررسی مصوبات شورای سلامت و بیان نقطه نظرات، بر توسعه سلامت و اجرای برنامه‌های سال آینده بر مبنای نیاز خانواده تاکید شد.

حمید صاحب مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران در این نشست با تاکید بر اهمیت ایجاد نشاط اجتماعی جذب و جلب مشارکت شهروندان در اجرای برنامه‌ها گفت: به منظور توانمند سازی شهروندان و ارتقای سلامت معنوی و روانی خانواده‌ها ضروری است فعالیت‌های آموزشی و مهارت آموزی اجتماعی در اولویت سرفصل‌های سلامت محور قرار گیرد.

وی با  قدردانی از فعالیت ها و عملکرد شهرداری منطقه ۱۴ در حوزه سلامت، یاداور شد: موضوعات اجتماعی به عنوان مهمترین کار مدیریت شهری است که شهرداری تهران در این دوره مدیریت شهری نه تنها به موضوعات کالبدی بلکه نسبت به روح شهر نیز توجه ویژه ای دارد و درصدد است که حال خوب را برای شهروندان به ارمغان آورد.
  توسعه فعالیت‌های سلامت شهری، تقویت حس تعلق خانواده ها نسبت به سلامت های فردی ، مناسب سازی و بهبود شرایط زیست  دسترسی پذیری شهر، کاهش آسیب های اجتماعی از موارد مورد تاکید در این هم اندیشی بود.

در نشست شورای سلامت در منطقه۱۴ بر فعالیت‌های کیفی‌تر خانه‌های سلامت مطابق با نیاز خانواده‌ها و حضور گروه‌های اجتماعی محلات، اجرای طرح رشد در راستای شناسایی آسیب‌های اجتماعی  و راه اندازی خانه‌های تعالی انسانی در محله‌ها با هدف توسعه فعالیت‌های سلامت شهری، برای سال جدید نیز در دستورکار قرار گرفت.

انتهای پیام/

۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
کد خبر: 33634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =