پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران مناطق اولویت روزهای پایانی سال

نشست شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به میزبانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی باحضور محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا جاوید معاون هماهنگی امور مناطق و شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران و مدیران مجموعه شهرداری در مرکز همایشپ‌های برج میلاد برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران علیرضا جاوید ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به همکاران مناطق ۲۲ گانه بابت زحمات و تلاش در روزهای پایانی سال بر ضرورت پرداخت مطالبات و دیون پیمانکاران تاکید و ادامه داد؛ کسب رضایت پروردگار در پی کسب رضایت مردم و شهروندان است.

جاوید در ادامه باتوجه به فرا رسیدن شب چهارشنبه پایانی سال بر ضرورت هم افزایی همه  نهادهای خدماتی و غیر خدماتی در شهرداری تهران برای برگزاری هرچه ایمن‌تر این رویداد سنتی تاکید و خاطر نشان کرد؛ ایمنی و آرامش مادی و معنوی مردم و همه شهروندان آرزوی ما در روزهای پایانی سال است و انشالله چهارشنبه سوری ایمن و کم خطری را پشت سر خواهیم نهاد و با آغوش باز به استقبال سال جدید خواهیم رفت.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در ادامه با ارائه گزارش مالی مناطق ۲۲ گانه در روزهای پایانی سال از جاری بودن طرح بهاران خدمت برای استقبال از ایام نوروز خبر داد و افزود؛ هریک از مناطق ۲۲ گانه با اجرای این طرح بهارانی شاد و خاطره انگیز را برای شهروندان تهرانی و میهمانان نوروزی شهر تهران به ارمغان خواهد آورد.

محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از ویژه برنامه‌های این معاونت برای استقبال از نوروز و ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد؛ جشنواره‌هایی فرهنگی اجتماعی و گردشگری با مشارکت هرچه بیشتر شهروندان تهرانی و فرهنگ سازی ویژه نسل دهه چهارم انقلاب اسلامی تدارک و در حال اجرا است.

توکلی زاده از اجرای طرح زیست شبانه شهر تهران در ایام ماه مبارک رمضان که با ایام عید نوروز همزمان است خبر داد و گفت، برای اجرای هرچه باشکوه تر این طرح برنامه‌های خاصی در نظر گرفته شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به راه اندازی دهکده "ایران" در بوستان‌های هفت‌گانه شهر تهران اشاره کرد که از ساعاتی قبل از اذان مغرب آغاز و با نماز جماعت و سفره افطار ساده به پذیرایی از شهروندان و میهمانان نوروزی لحظات شاد و مفرحی را تا پاسی از شب برای شهروندان فراهم خواهد آورد.

در خاتمه این مراسم مدیران ارشد مجموعه شهرداری تهران راهبردها و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزار کردن روزهای سال نو که همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان است ارائه کردند.

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 33688

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =