اقدامات پیشگیرانه سه‌شنبه آخر سال شهرداری منطقه ۵

تمامی  عوامل خدمات شهری و شهرداران نواحی هفت‌گانه به تفکیک در روز سه شنبه در  آماده باش کامل هستند و تجهیزات لازم از جمله تانکرهای آب، کپسول‌های آتش نشانی برای اطفاء حریق در شب چهارشنبه تدارک و جانمایی شده‌اند .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، احسان شریفی  شهردار منطقه۵ ضمن تاکید بر اهمیت انجام اقدامات پیشگیرانه جهت مدیریت حوادث احتمالی چهارشنبه سوری اذعان داشت: جلسات متعددی با معاونین،  شهرداران نواحی هفتگانه و روسای اجرایی در منطقه برگزار شده تا بتوانیم هرچه بهتر به استقبال چها رشنبه پایان سال برویم .

او تشریح کرد : تمامی  عوامل خدمات شهری و شهرداران نواحی هفت گانه به تفکیک در روز سه شنبه در  آماده باش کامل هستند و تجهیزات لازم از جمله تانکرهای آب، کپسول‌های آتش نشانی برای اطفاء حریق در شب چهارشنبه تدارک و جانمایی شده اند. 

شریفی ادامه داد: به جهت جلوگیری از مخاطرات احتمالی ناشی از آتش افروزی و زباله سوزی در شب چهارشنبه، تمامی مواد ی که اشتعال زا است. از جمله زباله های حجمی که قابلیت اشتعال دارند ، شاخه های خشک درختان، و مخازن پسماند موقتاً جمع آوری شده است . 

شریفی ضمن اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی به جهت آگاهی هرچه بیشتر شهروندان ودانش‌آموزان در سطح سرای محلات و مدارس منطقه ۵   خاطر نشان کرد :در پایان برگزاری آئین باستانی چهارشنبه سوری در سطح منطقه عوامل خدمات شهری به صورت جهادی و مستمر و در لحظه  نسبت به پاکسازی محیط و نظافت معابر سطح منطقه اقدام خواهند کرد. 

انتهای پیام/

۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: 33716

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =