افتتاح پروژه‌های شهری خدمات رسان در مناطق۱۲ و ۱۶

همزمان با چهل و هفتمین رویداد امید و افتخار با حضور برخط علیرضا جاوید معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۱۲ و ۱۶ ، پروژه‌های شهری خدمت رسان در مناطق ۱۲ و ۱۶ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی امور مناطق علیرضا جاوید هدف از افتتاح پروژه‌های شهری با رویکرد خدمت رسانی در این دو منطقه را همزمان با چهل و هفتمین رویداد امید و افتخار خدمت رسانی بیشتر به شهروندان مناطق جنوبی شهر بویژه همزمان با شروع ایام نوروز و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دانست.

وی در ادامه گفت: برکت ایام فرخنده ماه مبارک رمضان و شعبان توفیق خدمت رسانی بیشتر مجموعه شهرداری تهران به شهروندان تهرانی را فراهم می آورد و همزمان ایام ماه مبارک با نوروز ۱۴۰۲ فرصت مغتنمی برای ایجاد رفاه بیشتر و ترویج شادی در بین مردم و بویژه شهروندان تهرانی است.

معاون هماهنگی امور مناطق شهر تهران تاکید کرد؛ رویکرد توسعه محله ای شهر تهران از دغدغه های اصلی شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر زاکانی و این دوره از مدیریت شهری است و توسعه پیاده راه ها و باز زنده سازی شهری بویژه در مناطق مرکزی از رویکرد های اصلی شهردار تهران است.ابتکار و خلاقیت مناطق شهر تهران در ابداع و بازآفرینی مناطق بلا استفاده شهری و تبدیل اینگونه محل ها به پیاده راه و یک مکان خدمت رسان عمومی اولویت امروز شهر تهران بویژه در مناطق و محلات مرکزی و جنوبی شهر است.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۲ در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی افزود یکی از ویژگی‌های مهم این پروژه را جلوگیری از شب مردگی محله گوته بر شمرد هم چنین احداث مسیر اختصاصی تردد موتورسیکلت از محور شرق به غرب تونل امیرکبیر را هدیه دیگر مدیریت شهری در روزهای پایانی سال برای مردم منطقه ۱۲ دانست.

سید مرتضی روحانی؛ شهردار منطقه ۱۶ در این مراسم به بهره‌برداری از پیاده‌راه نیلوفر اشاره و تصریح کرد: به حول قوه الهی یکی از پروژه‌های مهم منطقه که به منظور راحتی و آسایش شهروندان بویژه همراهان بیمار در مجاورت بیمارستان امیرالمومین(ع) تعبیه شد، احداث پیاده‌راه نیلوفر است. این پروژه حدفاصل دو بوستان اصلی قدیمی و پرتردد محله نازی آباد است که می‌تواند به عنوان محیط نشیمنگاهی، تفرجگاهی، پیاده راهی و مرکز تعاملات اجتماعی وفرهنگی در ضلع غرب منطقه ۱۶ تبدیل شود.

وی به دیگر پروژه منطقه اشاره کرد و گفت: یکی از رویکردهای این دوره مدیریت شهری تعامل با دستگاه‌های خدمت‌رسان است و حوضچه رسوبگیر راه آهن با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران در محل متعلق به این نهاد احداث شد.

شهردار منطقه ۱۶ در پایان به تشریح ساختمان مادروکودک بوستان ۱۷شهریور پرداخت و ادامه داد: پس از ابلاغ دستورالعمل احداث ساختمان مادر و کودک دربوستان‌های سطح تهران به منظور راحت بودن مادران با فرزندانشان در محیطی مسقف، ساختمان مادر و کودک در بوستان ۱۷شهریور در ناحیه ۴ این منطقه به صورت پایلوت و به مساحت ۴۲مترمربع پس از تجهیز مورد بهره برداری قرارگرفت.

علیرضا جاوید ضمن تشکر از تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران مناطق مذکور از مشاورین و پیمانکاران اجرای این پروژه‌های محله محور که با رویکرد خلاقانه به یاری مدیریت شهری در خدمت رسانی بهتر به مردم و شهروندان می پردازند تقدیر و تشکر به‌عمل آورد.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: 33766

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =