بهره‌برداری از فاز اول بزرگراه شهید بروجردی تا شش ماه آینده

شهردار منطقه ۱۸ گفت: زیرگذر سولیران در ناحیه ۶ که امروز افتتاح شد، یکی از دغدغه‌های مردم‌ بود چرا که دسترسی آنها از اندیشه به فتح شرقی میسر نبود و با این افتتاح مشکلات مردم حل شد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ در آیین افتتاح ۳ سرای محله، زیرگذر سولیران و ۲۰ مرکز پویش (کارآفرینی توسعه و تسهیل کسب و کار) که ظهر امروز - چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱- در چهل و هشتمین رویداد امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: در شنبه ای که گذشت در چهل و چهارمین رویداد امید و افتخار ۲۹ پروژه در منطقه ۱۸ افتتاح شد و امروز نیز افتتاحیه هایی داریم؛ سه سرای محله ای که امروز در منطقه افتتاح شد، بزرگترین اتفاق امسال بود، چون از مجموع ۱۸ محله ما سه منطقه سعید آباد و یافت آباد و رجایی فاقد سرا بودند که با این افتتاح ها همه محلات صاحب سرا شدند و می تواند هر چند اندک فقر سرانه فرهنگی منطقه را کاهش دهد. سرانه فرهنگی ما با این افتتاح ها به ۵۵ صدم متر مربع رسید که البته باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: زیرگذر سولیران در ناحیه ۶ که امروز افتتاح شد یکی از دغدغه‌های مردم‌ بود چرا که دسترسی آنها از اندیشه به فتح شرقی میسر نبود و با این افتتاح مشکلات مردم حل شد؛ امروز در واقع بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح می کنیم و در عید ۱۴۰۲ نیز افتتاح زیرگذر بهار و کندروی فتح انجام می شود. در فروردین سال آینده نیز ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح می کنیم.

خسروی ادامه داد: مجموع این اتفاقات باعث شد که پروژه غیر فعال درمنطقه نداشته باشیم. بر همین اساس پروژه چهارراه قهوه خانه و ساختمان اداری منطقه شروع شده و در اوایل سال آینده افتتاح می شوند. در خصوص پروژه‌ شهید بروجردی نیز در ۶ ماهه اول سال افتتاح فاز اول آن را خواهیم داشت و در ادامه ۲ کیلومتر بعدی آن نیز پیش می رود که در این موضوع، رفع معارض آن در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۸ اضافه کرد: کسب در آمد مناسب ما در منطقه امسال باعث شد که بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان منابع درآمدی ذخیره برای سال ۱۴۰۲ داشته باشیم و از آن برای افتتاح پروژه هایی که ذکر شد در سال آینده استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: 33788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =