نصب استیکر با مضامین ایمنی و آموزش حمل و نقل و ترافیک در منطقه ۱۷

معاون حمل نقل و ترافیک منطقه ۱۷ گفت: همزمان با آغاز طرح بهاران خدمت و در آستانه سال جدید اداره حمل و نقل عمومی منطقه نسبت به طراحی ، چاپ و نصب استیکرهای آموزشی با مضامین ایمنی و حمل و نقل عمومی اقدام کرد.

به گزارش شهر و ه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمدامین مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه، گفت: همزمان با آغاز طرح بهاران خدمت و در آستانه سال جدید اداره حمل و نقل عمومی منطقه با هماهنگی اداره کل حمل و نقل عمومی شهرداری تهران، نسبت به طراحی ، چاپ و نصب استیکر های آموزشی با مضامین ایمنی و حمل و نقل عمومی بر روی شیشه های سرپناه ایستگاه های اتوبوس اقدام کرد.

وی افزود: این کار برای اولین بار در سطح مناطق ۲۲ گانه جهت افزایش آگاهی شهروندان نسبت به قوانین راهنمایی رانندگی ، آموزش ایمنی در عبور و مرور، همچنین تشویق به استفاده از دوچرخه و حمل و نقل عمومی انجام شده است.

مرتضوی تصریح کرد: با استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی ، ضمن کاهش ترافیک و آلودگی هوا به زیبا شدن شهرمان کمک خواهیم کرد. همچنین نصب این استیکرها به افزایش آگاهی شهروندان به قوانین راهنمایی رانندگی به خصوص کودکان و نوجوان ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 33838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =