توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در منطقه ۱۲

شهردار منطقه ۱۲ از توزیع ۴۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و ۲۵ بسته ارزاق برای زنان سرپرست خانوار این خانواده به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه هم‌زمانی بهار ایران با بهار قرآن را فرصت مبارکی برای انجام کارهای خیر و افزایش همدلی بین مسلمانان دانست و گفت: شهرداری منطقه ۱۲ با هدف ارتقای توانمندی در ابعاد گوناگون اقتصادی و کاهش فقر و ایجاد زمینه‌های تأمین معیشت پایدار با کمک خیرین محلی اقدام به توزیع بسته‌های سبد ارزاق بین بانوان سرپرست خانوار و شهروندان کم‌برخوردار کرده است.

یزدی افزود: نام و مشخصات زنان سرپرست خانوار این منطقه از طریق مراجعه به شهرداری منطقه یا معرفی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران در سامانه زنان سرپرست خانوار ثبت شده است.

وی در مورد محتوی این بسته‌های ارزاق توضیح داد: این بسته‌ها شامل شکر، نمک، قند، پنیر، سویا، چای، روغن، ماکارانی، رب، تن ماهی، گوشت گرم و برنج بوده که به تعداد ۲۵ بسته بین این بانوان توزیع شده است.

شهردار قلب طهران همچنین از اهدای ۴۰ بسته ارزاق دیگر خبر داد و بیان کرد: با کمک خیرین این بسته‌ها که شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، حبوبات، پنیر، چای، شیرینی و شکلات بوده بین خانواده‌های نیازمند شناسایی‌شده که در لیست خانواده‌های نیازمند این منطقه قرار دارند، توزیع شده است.

انتهای پیام/

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 34159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =